Skip to main content

Nick, 24 jaar oud, Westland/Den Haag!

• 26 augustus 2024
  • 1 reactie
  • 67 × bekeken

NickM
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 4 reacties

Hi allemaal,

Nooit verwacht dat ik dit zou doen, maar lets go! Ik ben Nick, 24 jaar oud, en op zoek naar nieuwe contacten rondom het Westland en Den Haag. 3 jaar geleden verhuist en daardoor eigenlijk tot op heden weinig contacten opgebouwd in de buurt. Ik zou mezelf omschrijven als extrovert, sociaal en gezellig. Gek op reizen, bezoeken van festivals, terrasjes, stedentripjes en avondjes met goede gesprekken en een goede dosis humor.

En ik ben gek op bier.

Lijkt het je leuk om een keer wat te ondernemen, of een terrasje te pakken? Let me know!

Greetz,

Nick

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 27 reacties
  • 26 augustus 2024

Yo naamgenoot :)

Leuk topic heb je. Zelf ben ik ook opzoek naar een leuk persoon om gezellige dingen mee te ondernemen. Ik woon in Breda. Hoop dat dit geen issue voor je is aangezien je gek bent op onder andere reizen. 

Stuur me gerust een berichtje als je me beter wilt leren kennen!

Groetjes Nick

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen