Skip to main content

Even voorstellen

• 11 februari 2022
  • 5 reacties
  • 117 × bekeken

Deb
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties

Hi iedereen! 

Ik ben Deborah, 20 jaar en ik kom uit Noord-Brabant, vlakbij de Belgische grens. 

Op dit moment woon ik nog thuis bij mijn ouders maar ben ik ook vaak bij mijn partner te vinden. Thuis heb ik een hele lieve hond en kat die helemaal van mij alleen zijn. Ik spendeer dan ook graag tijd met ze door en ga geregeld met de hond wandelen of probeer ik hem trucjes/de basics te leren.

Mijn tijd spendeer ik wekelijks op een boerderij waar ik als een soort vrijwilliger de diertjes verzorg. Verder ben ik zowat TikTok verslaafd en ben eigenlijk altijd wel in voor een grapje. Terrasjes pak ik graag maar mijn portemonnee denkt daar wel vaak anders over (niet dat dat me ooit heeft tegengehouden). Alleen heb ik niet zo veel contacten als dat ik zou willen, terwijl ik daar wel genoeg tijd voor heb. Vaak is het moeilijk om een gesprek te onderhouden omdat het oppervlakkig blijft, ondanks dat ik diepgaande gesprekken waardeer. 

Stuur me vooral een berichtje! :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 854 reacties
  • 11 februari 2022

Heyy, welkom! Welke dieren hebben ze allemaal op de boerderij? 

Deb
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 11 februari 2022
Diego schreef:

Heyy, welkom! Welke dieren hebben ze allemaal op de boerderij? 

Dankje! Er zijn best wel wat dieren te vinden. Het is een paardenboerderij maar er lopen ook geiten, ezels, varkens, kippen, schapen, alpaca’s, knaagdieren, wallaby’s.. het leukste blijft toch wel de kameel en koe die er rond lopen😊 

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 11 februari 2022

Van harte welkom :) 

voordeel van aan de grens wonen je lekker van een Belgisch pintje genieten ik ben jaloers😂wat  drink je graag ?

Deb
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 12 februari 2022
Nick schreef:

Van harte welkom :) 

voordeel van aan de grens wonen je lekker van een Belgisch pintje genieten ik ben jaloers😂wat  drink je graag ?

Haha ik heb dat nog nooit op. Maar zo te horen moet ik dat toch maar eens gaan doen😂

ikzelf ben meer van de wodka drankjes of cocktails 😋🍸

Rochella
  • 504 reacties
  • 5 maart 2022

Welkom Deborah!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community hebt gevonden. :blush:

Het was afgelopen week toch echt wel lekker weer om even een terrasje (al dan niet met terras-verwarmer haha) te pakken. Lekker in het zonnetje met een lekker snackje en een drankje! Heerlijk! :blush:

Wat eet je graag als je er op uit gaat?

En wat een leuke gevarieerde dierenboel daar op de boerderij! Dat is wel echt heel leuk!

Hoe heten jouw kat en hond? :blush:  Heb zelf een klein hondje; een dwergpinschertje en ze heet Jana. Had pasgeleden zo'n ei schommel stoel gekocht voor buiten op het balkon en van de week was het eindelijk lekker weer om dat eens uit te testen… 3x raden wie er gezellig naast me kwam zitten haha. De buurvrouw kwam voorbij en daar zaten ze dan hoor; Rochella en Jana op de schommel. :joy:  ​​​​​​

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen