Skip to main content

Jan 23 omgeving Amsterdam

• February 10, 2022
  • 7 reacties
  • 108 × bekeken

DrixDoggie
Forum|alt.badge.img+1

Hey, ik ben Jan.

Ik ben hier om wat nieuwe mensen te leren kennen. Ik woon op mijzelf in Amsterdam en zit veel in mijn eentje thuis. Heb niet echt vrienden in Amsterdam, ook niet op mijn studie.

Ik heb best een hoop interesses en hobbies, maar voel me toch vaak eenzaam. Ik vind het leuk om je te leren kennen en om lekker te kletsen!

Nou ik ben Jan dus. 23 jaar en studeer Kunstmatige Intelligentie. Ik speel elektrische gitaar en geef ook gitaarles. Ik speel zelf bijna niet meer. Ik maak beats in Ableton, ben eigenlijk ook wel op zoek naar een rapper om een album mee te maken.

Verder vind ik boxen leuk om te doen en te kijken. Ik vind naar de bios gaan leuk, en ik houd van koken.

Groetjes Jan

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • February 10, 2022

Welkom Jan!

Leuk dat je je voorstelt. Wat kook je zoal?  

Melissa
Forum|alt.badge.img+10
  • Genius
  • February 10, 2022

Hee Jan, welkom! :)

Kunstmatige intelligentie klinkt wel echt als een super interessante (maar ook best lastige) studie! Bevalt het je een beetje?

We hebben op de community ook een groep voor mensen die een muziekinstrument bespelen, misschien is dat ook wat voor jou om eens te checken?

https://community.join-us.nu/groups/join-us-band-72

Rochella
  • February 10, 2022

Welkom Jan!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:

Hoe kom jij zo bij je nickname? Ik vind het een hele leuke naam haha! :thumbsup:

Heel veel plezier hier op de community!

DrixDoggie
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • February 10, 2022

Welkom Jan!

Leuk dat je je voorstelt! :blush:

Hoe kom jij zo bij je nickname? Ik vind het een hele leuke naam haha! :thumbsup:

Heel veel plezier hier op de community!

Hi Rochella, dat is mijn artiestennaam, ik release op youtube en spotify heel af en toe wat muziek als ik het afmaak. Thanks!

DrixDoggie
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • February 10, 2022

Hee Jan, welkom! :)

Kunstmatige intelligentie klinkt wel echt als een super interessante (maar ook best lastige) studie! Bevalt het je een beetje?

We hebben op de community ook een groep voor mensen die een muziekinstrument bespelen, misschien is dat ook wat voor jou om eens te checken?

https://community.join-us.nu/groups/join-us-band-72

Hey, ja klopt het is ook best wel zwaar vind ik. Ik ga zeker eens even kijken naar die band, lijkt mij ook leuk om muziek met anderen te maken!

DrixDoggie
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Supercharger
  • February 10, 2022

Welkom Jan!

Leuk dat je je voorstelt. Wat kook je zoal?  

Hey Nasim, ik kook de laatste tijd heel gewoon. Maar ik heb een tijdje veel chinees gekookt (authentiek niet zoals we de Nederlandse chinees kennen), ook Italiaans en Marrokaans. Hou jij van koken?

• March 6, 2022

Hoi Jan,

Ik zou ook graag nieuwe contacten willen maken. Ik ben Elena, 22 jaar en ik woon in Hilversum :)

Lijkt me leuk om je beter te leren kennen. Wellicht kunnen we wel een keer afspreken als dat je leuk lijkt.