Skip to main content

Rick 20 jaar op zoek naar Vrienden Omgeving Noordbrabant Etten Leur

• 22 juli 2024
  • 2 reacties
  • 124 × bekeken

Rick_s2004
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+1

Hallo ik ben Rick

Ik kom Uit Noord brabant Etten Leur

Ik ben Op zoek naar Vrienden die met mij dingen willen Ondernemen ik ben net terug van 1 week Slovenie Vakantie. En heb daar Met een Groep een leuke Vakantie gehad samen met Juul sam en Connie en 3 Meiden een Jongen en ik en het was zo gaaf en leuk dat ik nu weer thuis zit omdat het voobij is ik word snel eenzaam en wil graag weg hier en dingen doen veel Ondernemen en sta open voor vrienden Als jullie dat willen of niet laat maar weten Groet Rick

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 23 juli 2024

Ik heb je topic verplaatst naar This is me, deze categorie past beter bij je topic.

Forum|alt.badge.img+3
Rick_s2004 schreef:

Hallo ik ben Rick

Ik kom Uit Noord brabant Etten Leur

Ik ben Op zoek naar Vrienden die met mij dingen willen Ondernemen ik ben net terug van 1 week Slovenie Vakantie. En heb daar Met een Groep een leuke Vakantie gehad samen met Juul sam en Connie en 3 Meiden een Jongen en ik en het was zo gaaf en leuk dat ik nu weer thuis zit omdat het voobij is ik word snel eenzaam en wil graag weg hier en dingen doen veel Ondernemen en sta open voor vrienden Als jullie dat willen of niet laat maar weten Groet Rick

Hey rick ik wil best wel praten met je stuur maar berichtje als je weer eens online benr

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen