Skip to main content

Leuke contacten gezocht omgeving Groningen

• 15 juli 2024
  • 1 reactie
  • 89 × bekeken

daansijds
Forum|alt.badge.img+2

Hoi!

Gisteren heb ik mij aangemeld op deze community, omdat het mij leuk lijkt om mijn sociale kring uit te breiden. Om mezelf even kort voor te stellen: mijn naam is Daan, ben 26 jaar en woon vlakbij de stad Groningen. Mijn hobby's zijn voetbal (ga vaak naar FC Groningen), hardlopen en wandelen. Ook vind ik het leuk om naar de sportschool te gaan, alleen samen is dit leuker. Daarnaast vind ik het leuk om stedentrips te maken en kan ik ook genieten van lekker in de auto rijden met een muziekje op. 

Ik sta open om via deze manier meer vrienden te krijgen. Ik vind het bijvoorbeeld leuk om samen te sporten en sta eventueel ook open om nieuwe dingen te leren. Een terrasje of wandeling door de stad ben ik ook altijd voor in. 

Mocht je nog vragen hebben, kan je me altijd een privé bericht sturen en ik hoop hierop vrienden te ontmoeten. 

Groetjes Daan.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

basdvw433
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 54 reacties
  • 15 juli 2024

Hey Daan,

Omdat je jezelf voorsteld heb ik je topic even verplaatst naar een geschiktere categorie, dan ben je beter vindbaar voor anderen 😄

Groetjes,

Bas

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen