hoihoi,
ik ben Lars 27 jaar en kom uit Hengelo (Overijssel) en ik ben eigenlijk op zoek naar nieuwe mensen om leuke dingen mee te doen. ik merk toch vooral omdat ik erge overgewicht had dat vrienden maken mij erg moeilijk lag, vooral tijdens school. Dat heeft mij er destijds ook voor laten kiezen om me meer te focussen op school en werk dan op vriendschappen, ik merk nu pas dat dit een gigantische fout is geweest.
ik heb gelukkig nu mijn overgewicht weer onder controle, ik ga namelijk nu 4x per week naar de sportschool en ben al meer dan 40 kilo kwijt, van 169kg naar 124.9kg (ben begonnen in Juli 2023). Maar nu ben ik dus ook op zoek naar vriendschappen, naar mensen waar ik na een langere tijd op zou kunnen bouwen, mensen die wedezijdse interesse tonen.
Dit is helaas mijn 2de poging om nieuwe mensen beter te leren kennen, het zou mij leuk lijken om ook vooral live-contact te zoeken met mensen.
Mijn hobbies zijn vooral:
Programmeren, Gamen, Series/films kijken, bordspellen spelen, Hiken, boeken lezen, Schilderen,
Koken, Fitness, Reizen! (vorige jaar naar brazilie geweest, dit jaar staat de pisa regio van italie op de planning) Verder heb ik me ingeschreven voor piano les en ben ik nog aan het kijken naar salsa dans les. En ook hou ik me bezig met vrijwilligerswerk voor een inloopkeuken/cultuurgroep.
Mij maakt het opzich niet uit waar je vandaan komt, ik wil wel op een neer reizen! ik ben gewoon echt opzoek naar gezeldschap! een paar mensen om leuke dingen mee te doen. in groepsverband mag ook!
Dus mocht je graag eens willen wandelen samen, of naar de bios, een terrasje wilt pakken of gewoon samen in de bieb-cafe een kop thee wilt drinken met een goed boek erbij, ik sta open voor alles!
een prive berichtje sturen mag ook altijd!
Groetjes,
Lars