Skip to main content

nieuwe vrienden gezocht, Lars 27 jaar regio Zwolle/Deventer/Hengelo

• 5 juli 2024
  • 4 reacties
  • 133 × bekeken

LarsH
Forum|alt.badge.img+3

hoihoi, 

ik ben Lars 27 jaar en kom uit Hengelo (Overijssel) en ik ben eigenlijk op zoek naar nieuwe mensen om leuke dingen mee te doen. ik merk toch vooral omdat ik erge overgewicht had dat vrienden maken mij erg moeilijk lag, vooral tijdens school. Dat heeft mij er destijds ook voor laten kiezen om me meer te focussen op school en werk dan op vriendschappen, ik merk nu pas dat dit een gigantische fout is geweest.

ik heb gelukkig nu mijn overgewicht weer onder controle, ik ga namelijk nu 4x per week naar de sportschool en ben al meer dan 40 kilo kwijt, van 169kg naar 124.9kg (ben begonnen in Juli 2023). Maar nu ben ik dus ook op zoek naar vriendschappen, naar mensen waar ik na een langere tijd op zou kunnen bouwen, mensen die wedezijdse interesse tonen.

Dit is helaas mijn 2de poging om nieuwe mensen beter te leren kennen, het zou mij leuk lijken om ook vooral live-contact te zoeken met mensen.

Mijn hobbies zijn vooral:

Programmeren, Gamen, Series/films kijken, bordspellen spelen, Hiken, boeken lezen, Schilderen,

Koken, Fitness, Reizen! (vorige jaar naar brazilie geweest, dit jaar staat de pisa regio van italie op de planning) Verder heb ik me ingeschreven voor piano les en ben ik nog aan het kijken naar salsa dans les. En ook hou ik me bezig met vrijwilligerswerk voor een inloopkeuken/cultuurgroep.

Mij maakt het opzich niet uit waar je vandaan komt, ik wil wel op een neer reizen! ik ben gewoon echt opzoek naar gezeldschap! een paar mensen om leuke dingen mee te doen. in groepsverband mag ook!

Dus mocht je graag eens willen wandelen samen, of naar de bios, een terrasje wilt pakken of gewoon samen in de bieb-cafe een kop thee wilt drinken met een goed boek erbij, ik sta open voor alles!

een prive berichtje sturen mag ook altijd!

Groetjes,
Lars

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Sann
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 29 juli 2024

Hoi! 

Wat voor games speel je? Ik speel zelf ook veel games. Ik heb ook interesse in bordspellen, helaas zeer lang niet meer gedaan door een gebrek aan contacten om een spelletje mee te spelen. 
Ik teken zelf veel, de laatste tijd vooral digitaal. Maar zit er aan te denken om binnenkort een schildercursus te doen omdat ik het wel altijd heel leuk heb gevonden. 

Mag me ook altijd een privéberichtje sturen! 

LarsH
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • 26 reacties
  • 31 juli 2024

@Sann Hey! leuk dat je een berichtje stuurt!

ik speel vooral league of legends en strategy spellen, maar heb ook wel veel spellen zoals overcooked etc die ik graag speel. als je je steam id prive even stuurt kan ik je wel toevoegen op steam of league als je dat speelt!

Sann
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 2 augustus 2024

Hi! 

League heb ik zelf nog nooit geprobeerd maar games als overcooked vind ik ook erg leuk om te spelen. Ik zal mijn steam id sturen! :) 

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 6 reacties
  • 20 augustus 2024

Hoi Lars, mijn naam is Danique Lucker (jongen) en ben 22 jaar.  Ik zou ook graag wat meer sociale contacten willen hebben en zou het fijn vinden om iemand te vinden om over allerlei dingen te praten en leuke dingen te doen. Ik woon in de omgeving Arnhem en zwolle is voor mij te reizen met mijn auto.

Zou het leuk vinden om een keer aftespreken laat maar weten wanner het jouw uitkomt,

Danique

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen