Skip to main content

op zoek naar nieuwe vrienden! (Bram , 23 jaar )

• 1 juli 2024
  • 3 reacties
  • 188 × bekeken

AmsterBram
Forum|alt.badge.img+2

Hooooii! Ik ben Bram, 23 jaar oud. Ik heb nog nooit in een community gezeten dus weet niet of dit helemaal voor mij is. Anyways de laatste tijd voel ik me erg alleen. Ik voel me niet gezien en contact maken met andere mensen gaat steeds moeilijker.

ik ben creatief maar het voelt toch raar om over jezelf te zeggen. Ik ga graag naar het filmhuis, exposities, en optredens. Ik weet ongeveer alle goede spots in Amsterdam.

Ik hoop dat er hier mensen zijn (rond de 22/23 jaar ) die willen praten!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

basdvw433
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 57 reacties
  • 1 juli 2024

Hey Bram,

Welkom op de community! Ik heb even het onderwerp en de categorie van je topic aangepast zodat je wat beter vindbaar bent voor anderen! 😄

Groetjes,

Bas

niekgrijz
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 9 reacties
  • 4 juli 2024

Hey Bram. Ik (23) hou ook erg van films en creatief bezig zijn. Ik woon zelf vlakbij Amsterdam maar kom er eigenlijk veel te weinig 😅. Lijkt me leuk om een keer wat te doen samen.

niekgrijz
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 9 reacties
  • 5 juli 2024

Gemiste kans trouwens dat je nickname niet Bramsterdam is 🤣

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen