Skip to main content

Opzoek naar nieuwe start: Hidde, 20 jaar oud

• 9 juni 2024
  • 1 reactie
  • 164 × bekeken

Hidde B
Forum|alt.badge.img

Hallo iedereen,

Mijn naam is Hidde, ik ben 20 jaar oud. Ik heb een moeilijke tijd achter de rug waarin ik voor depressie behandeld ben in de Yes We Can Kliniek. Nu ben ik klaar voor een frisse start en wil ik graag mijn leven opnieuw opbouwen.

Ik ben op zoek naar nieuwe vrienden om leuke dingen mee te doen en mooie herinneringen mee te maken. Of het nu gaat om samen sporten, een filmavond, een concert bezoeken of gewoon een goed gesprek, ik sta open voor allerlei activiteiten.

Als je ook nieuwe mensen wilt leren kennen en samen leuke dingen wilt doen, laat dan een berichtje achter of stuur me een privébericht. Ik kijk ernaar uit om nieuwe vriendschappen te sluiten!

Groetjes,
Hidde

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

1 reactie

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 128 reacties
  • 14 juni 2024

Haay Hidde,

Wat naar om te horen dat het niet goed ging met je, maar ben heel erg blij dat je eruit bent gekomen en dat het je is gelukt om je hier aan te melden. Je kan trots op jezelf zijn. 

Misschien kan je iets over jezelf vertellen verder, zoals wat je leuk vind om te doen in je vrije tijd, misschien welke genres je leuk vind in films. 

Je kan ook bij onze discord server komen: 

Hier kan je je laten horen in de hang outs, muziek en foto's delen of lekker aan de praat in de chat. We doen soms Fortnite of andere games in de hang outs. 

Misschien zien we je daar!

Groetjes,

Rose Telma

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen