Skip to main content

(whatsapp) groep Zuid-Holland

• 2 juni 2024
  • 6 reacties
  • 352 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Heyy! Ik ben Michelle en woon in Leiden! Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen in de omgeving te leren kennen en om samen gezellig te kletsen en leuke dingen te gaan ondernemen! Zijn er mensen (omgeving Zuid-Holland, 18-25 jaar) die het leuk vinden om een whatsapp groep te beginnen om elkaar te leren kennen, gezellig te kletsen en eventueel leuke dingen met elkaar te ondernemen? Als je geïnteresseerd bent kan je me een berichtje sturen en kan ik een groepsapp maken bij genoeg geïnteresseerden! :) 

!! Let op, dat dit geen officiële groepsapp is van Join Us. Alles wat er in deze groep gestuurd wordt is buiten Join Us om en wij zijn hiervoor niet aansprakelijk.

Dit is een initiatief van een lid.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Robster
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 102 reacties
  • 2 juni 2024

Hey Michelle!

Ik ben Robbie (25) en woon ook in Leiden, dus het lijkt me leuk om me hier aan te sluiten ^^.

Ik hoor graag van je

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Legend
  • 30 reacties
  • 3 juni 2024

Heyy! Ja zeker leuk! Je mag mij een privé berichtje sturen :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 27 reacties
  • 5 juni 2024

Hee Michelle,

Ik ben 24 jaar en ik woon ook in Leiden! Je mag mij ook wel een berichtje sturen. :)

Tom_
Forum|alt.badge.img+2
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 29 juni 2024

Hi! Tom, 23, uit Den Haag. Lijkt me tof :)

Bloomflower
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 25 reacties
  • 5 augustus 2024

Heey, ik ben fleur  ik ben 25 jaar en ik woon in Noordwijk. Het lijkt mij wel gezellig deel te kunnen nemen. 

Groetjes !!

NickM
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 23 augustus 2024

Hiii! Hopelijk is dit nog een ding, lijkt me heel tof!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen