Skip to main content

Vrienden zoeken: Adrianaa

• 24 mei 2024
  • 5 reacties
  • 245 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hey Allemaal. Mijn naam is Adrianaa & ik ben nieuw hier. Ik ben islamitisch van Afkomst. En dat betekent als je iemand leert kennen en je vind diegene leuk en het klikt dat je moet gaan trouwen. In dit geval is het bij mij zo dat we van elkaar houden alleen vinden zijn ouders mij te dik. ( terwijl ik niet dik ben ) ik ben aan het sporten val af. Maar dat word niet gezien. Worden alleen negatieve dingen gezegt en ik ben het zat aan het worden. Voor de rest heb ik geen Vrienden of vriendinnen met wie ik dit kan bespreken. Of met wie ik iets zou kunnen doen. Mocht je willen praten of herken jij jezelf. Stuur me dan een privé berichtje.

Liefs 

Adrianaa

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Rubenbjj
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 6 reacties
  • 24 mei 2024

Hoi Adriana, 

Zover ik weet kan ‘te dik’ zijn geen weigeringsgrond zijn aan de kant van de ouders voor een islamitisch huwelijk. Misschien zou je dat kunnen bespreken.

Aan de andere kant zou ik me ook afvragen of je het dan nog wel wil. Familie kan veel negatieve invloed hebben en er zijn genoeg mensen die wél kijken naar waarden ipv uiterlijk. 

Groet,

Ruben

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 24 mei 2024

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 24 mei 2024
Rubenbjj schreef:

Hoi Adriana, 

Zover ik weet kan ‘te dik’ zijn geen weigeringsgrond zijn aan de kant van de ouders voor een islamitisch huwelijk. Misschien zou je dat kunnen bespreken.

Aan de andere kant zou ik me ook afvragen of je het dan nog wel wil. Familie kan veel negatieve invloed hebben en er zijn genoeg mensen die wél kijken naar waarden ipv uiterlijk. 

Groet,

Ruben

Ja inderdaad. Ben ten einde raad 

Forum|alt.badge.img+8
  • Myth
  • 343 reacties
  • 24 mei 2024
Rubenbjj schreef:

Hoi Adriana, 

Groet,

Ruben

Ja dat klopt, ik weet alleen dat sommige mensen 'te dik' zien als iets negatief in islam omdat meer consumeren dan je lichaam nodig heeft als negatief word gezien. Maar als je afvalt dan is dan maakt dat niet uit dan denk ik.

Welke band ben je eigenlijk in bjj? (aan je username gezien doe je bjj) Ik ben nieuwsgierig XD

• 0 reacties
  • 8 juli 2024
Adrianaa schreef:

Hey Allemaal. Mijn naam is Adrianaa & ik ben nieuw hier. Ik ben islamitisch van Afkomst. En dat betekent als je iemand leert kennen en je vind diegene leuk en het klikt dat je moet gaan trouwen. In dit geval is het bij mij zo dat we van elkaar houden alleen vinden zijn ouders mij te dik. ( terwijl ik niet dik ben ) ik ben aan het sporten val af. Maar dat word niet gezien. Worden alleen negatieve dingen gezegt en ik ben het zat aan het worden. Voor de rest heb ik geen Vrienden of vriendinnen met wie ik dit kan bespreken. Of met wie ik iets zou kunnen doen. Mocht je willen praten of herken jij jezelf. Stuur me dan een privé berichtje.

Liefs 

Adrianaa

Heey Adrianna, Ik stuur je een pb.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen