Skip to main content

Yasin 24 jaar uit Gouda

• 22 mei 2024
  • 2 reacties
  • 113 × bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hey hoi iedereen!

Het lijkt me leuk om weer eens een nieuwe intro te schrijven om alle leuke mensen hier te ontmoeten!

Ik ben Yasin, een 24 jaar oude Groninger die al 20 jaar in Gouda woont (Ik ben een Gouwenaar van hart). Ik woon op mezelf met 2 katten (Leon en Luna) hier in de stad.

Ik heb een heleboel hobby's waar ik me mee bezig hou zoals:
Schieten: Ik zit hier in Gouda en in Woerden op de schietclub waar ik minstens 1x per week te vinden ben. Ik schiet voornamelijk met verschillende pistolen en jachtgeweren.
Dansen: Ik doe aan balvolk dansen in Zeist wat een hele gezellige dansvorm is! Maar omdat Zeist redelijk ver weg is heb ik me aangesloten bij een verenging hier in Gouda zodat ik het hopelijk wat vaker kan uitoefenen 
Miniaturen verven: Ik hou ervan om mezelf creatief bezig te houden door Warhammer figuren te verven! Het is een ontzettend rustgevende hobby zeker als je een podcast of muziek op de achtergrond hebt staan

Naast deze 3 hobby’s zijn er nog genoeg andere dingen die ik leuk vind om te doen (Lezen, boksen, fietsen, bordspelletjes etc etc ) maar ik heb er jammer genoeg niet altijd alle tijd voor hahaha.

Ik heb over het algemeen niet echt issues met het maken van vrienden maar ik heb gemerkt dat ik een bepaalde diepgang mis wat ik jammer genoeg nog niet echt heb kunnen vinden.
Jammer genoeg ging ik een aantal jaar geleden door een wat moeilijke tijd heen waar ik nu nog aan werk maar iedere dag is een stapje de juiste kant op :D

Als het je leuk lijkt om te praten of om ooit in het echt te meeten stuur me dan zeker een berichtje!
I cant wait to talk with ya :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Forum|alt.badge.img+2

Hoi Nugget,

Ik heb je titel even aangepast. Leuk dat je weer een bericht hebt geplaatst na een goede tijdje te wachten. Alleen titel kan mensen van schrikken.

Forum|alt.badge.img

beste Nugget,

Ik heb persoonlijk al een tijdje interesse in schieten en heb zelf al een luchtwapen en denk dat we mogelijk een keer in gouda dit samen kunnen doen. Ik hoop graag van je te horen.

Met vriendelijke groet,

The Kaiser

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen