Skip to main content

Voorstellen Joris 19,5 omgeving Nederweert

• 14 mei 2024
  • 4 reacties
  • 129 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hi allemaal,

Mijn naam is Joris. Ik ben 19,5 jaar jong, en woonachtig in Nederweert. (Dorp in Noord-Limburg)

Al een tijdje loop ik er tegen aan dat ik zelf vind dat ik weinig vrienden heb. Ik heb ze zeker wel, echter is het zo dat ik altijd degene ben die het initiatief toont. En daar begin ik nu dus een beetje last van te krijgen (want hoe weet ik dan dat mijn vrienden het ook leuk vinden wat we aan het doen zijn).

Daarnaast word ik zelden uitgenodigd om iets te gaan doen. Nu heb ik zelf autisme en ADHD, en de meeste van mijn vrienden ook. Misschien heeft het hier wel mee te maken. Maar toch vind ik dit jammer. In de weekenden waarin ik niks gepland heb, ga ik meestal gamen of een van mijn hobby's uitvoeren. Maar terwijl ik hier mee bezig ben, blijft toch altijd in mijn hoofd zitten dat ik weinig vrienden heb. (Heel vervelend haha)

Daarom ben ik op zoek naar een grotere vrienden / kennissenkring. Dingen die ik leuk vind om te doen zijn o.a. zwemmen, wandelen, fietsen, programmeren, festivals bezoeken, naar pretparken gaan, bepaalde games en de meeste bordspellen. Games waar ik het meeste fan van ben zijn de bekendere games van Nintendo (denk aan Mario Bros, Mario Kart, Luigi's mansion etc.). En ook simulatiegames vind ik fantastisch, zoals Euro - en American Truck Simulator. Vrij recent heb ik nog een demo gespeeld van Airport Sim, vond ik ook wel leuk.

Mijn favoriete bordspellen zijn o.a. Catan, Ticket to Ride, Carcassonne. Schaken vind ik ook erg leuk. Ik ben daarnaast van plan om na de zomervakantie te gaan beginnen met muzieklessen. Ik ben geïnspireerd geraakt door Efteling muziek. De Efteling is iets waar ik al sinds klein jongetje fan van ben. Toen ik die muziekstukken hoorde op de piano, was ik gelijk verkocht. Ik ben nog niet hier mee gestart, maar wil dit wel gaan doen na de zomervakantie.

Ik ben iemand die graag vrienden maakt, en houdt van interesses delen en sociaal zijn. Ook gewoon kletsen vind ik heerlijk. Wel vind ik het belangrijk dat je vriendschappen ook onderhoudt. Helaas ben ik hier zelf vaak genoeg tegenaan gelopen toen ik nog niet besefte dat sociaal zijn erg belangrijk is :( . Hierdoor heb ik weinig contact meer met mensen van de basisschool / middelbare school.

Ik ben heel benieuwd of de dingen die ik beschreven heb herkenbaar zijn voor sommigen. En wie er open staat voor nieuwe vrienden, laat het me weten! Want nu wil ik maar al te graag vrienden maken :). Weert, Ospel, Nederweert, Heythuysen, Leveroy, Kelpen, Meijel, Stramproy, Ell, dat ligt allemaal in mijn regio.

Groetjes!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 14 mei 2024

Ik heb je topic titel aangepast, zo ben je beter vindbaar voor andere leden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Explorer
  • 1 reactie
  • 14 mei 2024

Ha Diego,

Dankje, zou je misschien wel de naam ff kunnen aanpassen naar ‘Joris’ ipv ‘Jorris’.

Sorry, dat zijn dingen die mij meteen opvallen hihi

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 14 mei 2024
Piechum schreef:

Ha Diego,

Dankje, zou je misschien wel de naam ff kurnnen aanpassen naar ‘Joris’ ipv ‘Jorris’.

Sorry, dat zijn dingen die mij meteen opvallen hihi

Tuurlijk, excuus ik heb het gewijzigd!

• 0 reacties
  • 14 mei 2024

Ik heb je een prive gestuurd wil je wel leren kennen

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen