Skip to main content

Hi Robin hier, 25 jaar jonge, Den Haag/Zuid-Holland

• 19 april 2024
  • 10 reacties
  • 359 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hi iedereen,

Ik ben Robin 25 jaar, Ik woon in Den Haag en ik zoek eigenlijk mensen om mee te hangen, gamen, lachen, uitgaan, wat dan ook in mijn vrije tijd. In mijn vrije tijd doe ik veel aan sport: o.a. cross-fit, kitesurfen, en roeien. Verder vind ik lezen, koken, bowlen, spelletjes zoals boardgames erg leuk. Ook heb ik nu de behoefte om naar concerten en festivals te gaan maar ik durf niet in mijn eentje te gaan.

Iets over mijzelf: Ik was in 2019 verhuisd naar Nederland voor mijn studie en sinds einde van mijn studie merk ik dat al mijn contacten zijn komen te vervallen, ook vanwege Corona. De kriebels komen bij mij steeds meer in mij opspelen, de behoefte om meer mensen om mij heen te hebben. Ik heb ook geen contact meer met de mensen in het land waar ik opgroeide, behalve met 1 na. Ik ben wel lid geworden van verschillende sportverenigingen maar mij is het duidelijk geworden dat deze leden niet bij mij passen. Ze zijn van een compleet oudere leeftijdsklasse of levenservaring/fase.  

Stuur mij vooral een bericht als je interesse hebt.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 128 reacties
  • 20 april 2024

Haay Robin,

Leuk om je hier te zien op de community, ik lees dat je van gamen houd en heel veel andere actievere hobby's hebt. Mag ik misschien vragen waar je vandaan komt? Ik zelf kom ook uit ene ander land, ook al was dat meer dan 20 jaar geleden.

Hierbij Join Us hebben we ook een discord server waar we wekelijks hang outs hebben en evenementen waar je kan gamen. Gisteren hebben we een evenement gehad met Sea of Thieves en daarna hebben we wat potjes gedaan in Fortnite. 

Hopelijk zien we je daar! 

Fijn weekend!

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 20 april 2024

Hi Roseceous,

Ooh dat lijkt mij wel leuk, ik ga een kijkje nemen. Ik ben zelf  Nederlands in dat ik Nederlands ben opgegroeid van Nederlandse ouders en Nederlands op school heb gehad. Maar ik ben geboren in Amerika en getogen in Engeland.

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 12 reacties
  • 21 april 2024

Hey Robin, ik zoek ook iemand om mee te gamen. Gamen met iemand samen is veel leuker. Ik speel vooral fortnite, roblox en minecraft en ook nog wel andere games, maar lmk als je het leuk vind om samen te gamen dan kan je me adden op discord.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 21 april 2024

Hi Lisa1 dat lijkt mij wel leuk!

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 12 reacties
  • 22 april 2024

@Foxybot25  Alrr (: nice, me discord is LisaChristiana (princesslisatje).

FabianV
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 21 reacties
  • 23 april 2024

Hi Robin,

Lijkt me leuk om je beter te leren kennen.

Ik heb je een DM gestuurd

Groet,

Fabian

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 30 reacties
  • 23 april 2024

Ik heb je een berichtje gestuurd!

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 16 reacties
  • 30 april 2024

Hey Robin met Daniel .

Ik wil graag contact met je en leuke dingen doen in de omgeving van denhaag of Rotterdam .

Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 12 juni 2024

Hii,

ik kitesurf zelf ook en ben ook op zoek naar vrienden in de buurt. Ik woon zelf in Den Haag. 

Bloomflower
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • 25 reacties
  • 2 augustus 2024

Heey, ik woon sinds kort in Noordwijk. Hoe gaat het nu met je?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen