Skip to main content

ik zoek naar vrienden in Arnhem of omgeving

• 3 april 2024
  • 2 reacties
  • 161 × bekeken

Joost Stolk
Forum|alt.badge.img+3

Hallo ik ben Joost. Ik ben 25 jaar en ik zoek vrienden binnen Arnhem. Ik woon daar sinds kort. op mijn zelf. met 24 uurs zorg omdat ik beperkt ben. Ik doe vrijwilligers werk denk dan aan het animatieteam.

Mijn interesses zijn.

geschiedenis

wereldreligies

beetje filosofie

politiek

Ik hou ook erg van muziek luisteren vooral metal of gewoon radio 2.

Mijn hobby's zijn lezen sporten en gewoon gezellig kletsen en een beetje gamen en tv series kijken en films vooral fantasy en geschiedenis films en series.

Dat geld het zelf de voor de boeken.

Ik zoek mensen die beetje dezelfde interesses hebben als ik.

je mag gerust contact opnemen

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 66 reacties
  • 3 april 2024

Hoi Joost,

Het is jammer dat ik niet bij Arnhem in de buurt woon, want wij hebben zo te zien wel gedeelde interesses.

Groetjes,

Joshua

Joost Stolk
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 3 reacties
  • 4 april 2024
Joost Stolk schreef:

Hallo ik ben Joost. Ik ben 25 jaar en ik zoek vrienden binnen Arnhem. Ik woon daar sinds kort. op mijn zelf. met 24 uurs zorg omdat ik beperkt ben. Ik doe vrijwilligers werk denk dan aan het animatieteam.

Mijn interesses zijn.

geschiedenis

wereldreligies

beetje filosofie

politiek

Ik hou ook erg van muziek luisteren vooral metal of gewoon radio 2.

Mijn hobby's zijn lezen sporten en gewoon gezellig kletsen en een beetje gamen en tv series kijken en films vooral fantasy en geschiedenis films en series en wandelen.

Joost Stolk schreef:

Dat geld het zelf de voor de boeken.

Ik zoek mensen die beetje dezelfde interesses hebben als ik.

je mag gerust contact opnemen

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen