Skip to main content

Naar bioscoop gegaan !

• 26 maart 2024
  • 3 reacties
  • 47 × bekeken

Willem08
Forum|alt.badge.img+3

Ik ben laatst naar de bios gegaan !😄🍿🎬🎥, naar de film genaamd ´Dune´ kennen jullie die? anyways het was echt een goede film, duurde maar liefst 3 uur lang, dus dat was veel kijkplezier. kennen jullie nog recente nieuwe films die nu in de bios zijn? of op netflix?(geen horror😅) suggesties zijn welkom! laat in de comments maar wat achter.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Dune ken ik, heb er het eersre deel van gezien en nu ook het boek van. 

Godzilla x Kong The Lost Empire gaat binnenkort draaien weet ik en ziet er gaaf uit. Ben groot fan van Mothra (een reusachtige mot) en weet bijna wel zeker dat ze ook in die film zit. 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 27 maart 2024

Hoi @Willem08, ik heb je topic in een andere categorie gezet 🤗

Vince
  • Master
  • 141 reacties
  • 27 maart 2024

Ik heb de film Dune nog niet gezien maar ben wel erg benieuwd omdat ik er zowel goede als minder goede dingen over heb gehoord / gelezen. Dus dat wordt een keer naar de bios gaan!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen