Skip to main content

Voorstellen Sylvana, opzoek naar gezelligheid

• February 27, 2024
  • 5 reacties
  • 172 × bekeken

Sylvana
Forum|alt.badge.img+3

Hoi ben Sylvana ben 26 jaar woon op een woongroep in Purmerend loop nu stage in de zorg en in augustus ga ik een opleiding doen niveau 2 voor zorg en welzijn. Lijkt me gezellig om een keer wat leuks te doen om te kijken of we een leuke vriendschap kunnen hebben. Ik vind wandelen wel erg leuk en uit eten gaan ergens een drankje doen op een terrasje als het lekker weer is. groetjes Sylvana 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Charlotte
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • February 27, 2024

Hi Sylvana,

Ik heb de titel van je topic iets aangepast zodat die duidelijker is voor andere leden😄.
Misschien zou je er nog bij kunnen schrijven wat je leuk om te doen in je vrije tijd? Of misschien heb je bepaalde activiteiten die je leuk lijkt te doen met vrienden. Denk aan lekker uit eten, bioscoop, of een wandeling.😊

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • February 27, 2024

Hey hier Kop van Noord Holland lijkt me leuk om je online te leren kennen (Discord?)
Daarna offline zeker mogelijk. Ben iets ouder dan jij.
Wil je vertellen waarom je op een woongroep woont? Ik ben op zoek naar begeleid wonen is als het goed is een beetje hetzelfde.
Ik hoor graag van je, dat mag in een PB.

Groetjes

Sylvana
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • February 27, 2024

Hi Sylvana,

Ik heb de titel van je topic iets aangepast zodat die duidelijker is voor andere leden😄.
Misschien zou je er nog bij kunnen schrijven wat je leuk om te doen in je vrije tijd? Of misschien heb je bepaalde activiteiten die je leuk lijkt te doen met vrienden. Denk aan lekker uit eten, bioscoop, of een wandeling.😊

Ja dankjewel en hoe moet ik dat doen ?

Roseceous
Forum|alt.badge.img+8
  • Master
  • February 28, 2024

Hi Sylvana,

Hallo Sylvana, 

Als het goed is heb je drie puntjes aan de de onderkant van je post waar je overheen kan gaan en zie je bewerkt staan.

Als dit niet lukt kan ik het wel voor je doen. Laat maar weten of het is gelukt.😊

Sylvana
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • February 28, 2024

Hi Sylvana,

Hallo Sylvana, 

Als het goed is heb je drie puntjes aan de de onderkant van je post waar je overheen kan gaan en zie je bewerkt staan.

Als dit niet lukt kan ik het wel voor je doen. Laat maar weten of het is gelukt.😊

Is niet gelukt als je het voor me wil doen heel graag dankjewel