Skip to main content

Sandra, 19 jaar, omgeving brabant

• 4 februari 2024
  • 0 reacties
  • 64 × bekeken

Sandra Vermeulen
Forum|alt.badge.img+3

Hey, 

Ik wil mij beide even uitgebreid voorstellen. 

Mijn naam is Sandra 19 jaar en ik kom uit Brabant. 

Mijn ouders zijn gescheiden dus Ik woon samen met mijn vader, stiefmoeder en stiefbroertje (17). Mijn moeder zie ik meestal in de weekenden door haar mentale problemen kan helaas niet bij haar wonen. 

Ik ben afgelopen oktober afgestuurd als haarstylist dame en heer en ben nu 5 dagen in de week werkzaam in de kapsalon van mijn oom. 

Ik vind het heel leuk om te dansen en dit doe ik iedere dinsdagavond. Verder hou ik van creatief bezig zijn, dingen te bakken en gewoon leuk dagjes weg. 

Zo ga ik bijvoorbeeld vaak naar de efteling want daar heb ik een kaart van en woon ik vlakbij. 

Maar ik vind ook lekker om youtube te kijken of een leuke serie. 

Maar ik zou het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen om mijn vrije tijd mee door te brengen. 

Dus zijn er mensen die rond 19 jaar oud zijn die in Brabant wonen of niet al te ver weg die leuk vinden om leuke dingen te gaan doen bijvoorbeeld shoppen of geweldig wat eten en kletsen of pretpark dagje ect. 

Stuur mij een berichtje En dan kunnen elkaar beter leren kennen. 

Sandra 💕

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen