Skip to main content

Voorstellen Tess 18

• January 23, 2024
  • 3 reacties
  • 238 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

hoihoi ik zit al een tijdje op join us maar merk dat ik niet verder kom

mijn naam is Tess ik ben 18 en ik hou het meest van koken/bakken, gamen en de natuur maar ik vind alles wel leuk om te doen.

ik merk dat het moeilijk is om uberhaupt mensen  die rond mijn leeftijd zijn te vinden die ook last hebben van chronishe pijn, bpd of andere mankementen

dus hier is mijn vraag:

zijn er meiden rond de 18 die in de omgeving breda wonen?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Charlotte
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • January 23, 2024

Hi Tess, 

Ik heb de titel van je topic aangepast zodat hij duidelijker is voor andere community leden. 

Als je het leuk vind ben je altijd welkom om in de Join Us Discord te komen chatten of in onze hangouts gezellig te komen kletsen :)

KitCat
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • January 23, 2024

Hoii Tessie, ik heb SLE, dit is een een soort van reuma, en dus ook chronische ziekte. Ik heb er zelf niet echt last meer van, behalve dat ik elke dag medicijnen moet slikken. Heb je veel last van je chronische pijn?

Je mag me alijd een privé een berichtje sturen!

Zorba
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 28, 2024

Hey ik ben helaas geen meid en kom ook niet uit Breda maar dacht reageer toch Efe😂😜 ik zie dat je van gaande houd lijkt het je misschien leuk om een x te game? Als je het leuk lijkt kun je mij altijd een prive berichtje sturen in ieder geval😉