Skip to main content

Even voorstellen :) Maaike, 26 jaar, Omgeving Zeeland

• 16 januari 2024
  • 2 reacties
  • 219 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hoi Allemaal, 

Ik zal me even voorstellen. 

Ik ben Maaike, 26 jaar en ik ben recent verhuisd naar Zeeland, naar Zuid-Beveland.

Ik ken hier nog weinig mensen, en het lijkt me heel leuk om mensen te ontmoeten met dezelfde soort interesses :) 

Ik houd zelf ontzettend veel van het strand, en de natuur. Daar kun je mij uren vinden. Lezen vind ik leuk (vooral romans en poezie), ik vind creatief bezig zijn leuk. Diepzinnige gesprekken en over het leven praten vind ik leuk. Ik bezoek ook graag het filmhuis, of een museum. 

Als je ook in de omgeving Zeeland woont, lijkt het me heel leuk om iemand te ontmoeten :)

Groetjes!

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 6 februari 2024

Hoii Maaike, sorry voor de late reactie maar ik heb je topic naam even veranderd. Zo ben je beter te vinden. Ik kom helaas niet uit de buurt van Zeeland, maar je interesse zijn wel erg leuk! Dus als je wilt chatten daarover, mijn DM’s staan open!

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 17 februari 2024

Hoi Maaike leuk je te ontmoeten ik kom ook van Zeeland maar dan uit zeeuwse vlaanderen de andere kant bij de Belgische grens 

Maar ik hou ook van concert en festivals 

Gr Franca 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen