Skip to main content

Voorstellen! Jade, 28 jaar en woon in Meppel

• 24 december 2023
  • 9 reacties
  • 426 × bekeken

Jade Ayla
Forum|alt.badge.img+3

Heyhey,

zoals de titel al zegt ik heet Jade (zeg: ja-duh) en woon in Meppel, vlakbij Zwolle :)

Ik ben nu een jaar vrijgezel, wat ik geen probleem vind, maar vrijwel al mijn vrienden zijn al wèl gesetteld en hebben dan ook niet zo vaak zin meer om te gaan stappen of iets anders leuks te doen, dat doen ze dan vaak met hun partner. Ik ben blij voor hen maar je kunt je voorstellen dat ik me hierdoor nogal vaak verveel, haha. Ik vind uitgaan heel erg leuk en zou graag iemand vinden die dus met mij op stap wil! Ik hou namelijk van ouwehoeren en dansen, ook al ben ik er niet goed in, hahaha. Daarnaast ben ik voor de meeste leuke dingen eigenlijk wel te porren! Terrasje pakken, bios, pretpark, samen gamen, you name it. Games die ik erg leuk vind zijn Sims 2, Sims 4 en Hogwarts Legacy. De Potterverse obsessie is nog altijd sterk! Hahaha. Daarnaast ben ik ook een enorme sci-fi liefhebber.

Als dit jou leuk klinkt, stuur me dan gerust een (privé-)berichtje!

9 reacties

RooOObert Trompettist
Forum|alt.badge.img+6

Echt leuk ja!

Heb ff een privé berichtje gestuurd.

Tim1995
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 5 reacties
  • 24 december 2023

Lijkt wel een beetje op mij haha. Meppel is ook niet super ver van hier vandaan. Hopelijk kunnen we elkaar eens meeten :)

Remco
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 24 december 2023

Welkom op de community jade ayla

ik woon ook niet zo ver van meppel iets meer dan uurtje van meppel met de trein als je het leuk vind om is te meeten

Lisette09
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 24 december 2023

Hey Jade! Ik zie dat we een aantal dezelfde interesses hebben. :)

Ik woon zelf in de omgeving van Steenwijk. Wie weet zien we elkaar een keertje 

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 48 reacties
  • 16 januari 2024

Hoihoi,

Ik woon in Noord Holland is dat een probleem? Ik ben wel stuk ouder dan jij.

Discord om elkaar te leren kennen lijkt me wel fijn. Ik game een beetje op laptop.

Verder houd ik van wandelen, naar de bioscoop, pretpark, dierentuin of een sportieve activiteit. (poolen, darten enz.) Dat ouwehoeren en dansen wat ik ook niet kan klinkt leuk moet me dan wel heel fijn bij iemand voelen. :)

Willem08
Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 25 reacties
  • 16 januari 2024

hey, ik heb je een prive berichtje gestuurd.

Charlotte
Forum|alt.badge.img+8
  • Genius
  • 188 reacties
  • 16 januari 2024

Ik hou van hogwarts legacy! Zon leuke game, nu voor de derde keer weer aan het spelen😂.

Welk huis ben jij gesorteerd? of heb je gekozen?

EmilyVM
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 78 reacties
  • 16 januari 2024
Jade Ayla schreef:

Heyhey,

zoals de titel al zegt ik heet Jade (zeg: ja-duh) en woon in Meppel, vlakbij Zwolle :)

Ik ben nu een jaar vrijgezel, wat ik geen probleem vind, maar vrijwel al mijn vrienden zijn al wèl gesetteld en hebben dan ook niet zo vaak zin meer om te gaan stappen of iets anders leuks te doen, dat doen ze dan vaak met hun partner. Ik ben blij voor hen maar je kunt je voorstellen dat ik me hierdoor nogal vaak verveel, haha. Ik vind uitgaan heel erg leuk en zou graag iemand vinden die dus met mij op stap wil! Ik hou namelijk van ouwehoeren en dansen, ook al ben ik er niet goed in, hahaha. Daarnaast ben ik voor de meeste leuke dingen eigenlijk wel te porren! Terrasje pakken, bios, pretpark, samen gamen, you name it. Games die ik erg leuk vind zijn Sims 2, Sims 4 en Hogwarts Legacy. De Potterverse obsessie is nog altijd sterk! Hahaha. Daarnaast ben ik ook een enorme sci-fi liefhebber.

Als dit jou leuk klinkt, stuur me dan gerust een (privé-)berichtje!

heyhoi Jade

leuk dat je hier bent :) ik woon zelf in zuid-holland dus afspreken zou niet zo makkelijk gaan, al zou mij dat erg leuk lijken. Ik speel zelf ook games en heb hogwarts legacy gespeeld :) speel je ook minecraft? misschien is het leuk om eens samen te gamen, en het is misschien ook leuk om elkaar op discord toe te voegen als je dat hebt

Dex95
Forum|alt.badge.img+5
  • Hero
  • 51 reacties
  • 18 januari 2024

Hey Jade,

Chill, mooi dat je daar open over bent! Ik herken datzelfde ook bij mij, in relatie tot mijn eigen vriendenkring. 

Elkaar meeten of contacten is sowieso leuk. Ik heb je even een privé-berichtje gestuurd.

Groetjes!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen