Skip to main content

Voorstellen Nur (24)

• November 30, 2023
  • 2 reacties
  • 118 × bekeken

TauTau
Forum|alt.badge.img+3

Hoi hoi!

Ik ben Nur, 24 jaar oud, en woon in Den Haag. Ik ben dol op films en series, vooral als het om Marvel of kdrama gaat! Naar muziek luisteren vind ik ook helemaal geweldig. Een bezoek aan een museum of een koffietje doen vind ik hartstikke leuk. Ik kan best wel verlegen over komen, maar luister altijd met een goed hart naar je en kan ik ook best wel melig zijn :)! Als jij in de omgeving van Den Haag woont en samen wat leuks wilt doen. Wees gerust om contact met mij op te nemen :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

• November 30, 2023

Hey Nur, leuk dat je er bent!

Mijn naam is Robbie en ik woon in Leiden (lekker dichtbij dus). Ik kom ook wel regelmatig in Den Haag. Ik ga graag naar musea, alleen doe ik dit veel te weinig in mijn eentje. Lijkt me dus leuk om een keertje te gaan!

TauTau
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Contributer
  • November 30, 2023

Hey Nur, leuk dat je er bent!

Mijn naam is Robbie en ik woon in Leiden (lekker dichtbij dus). Ik kom ook wel regelmatig in Den Haag. Ik ga graag naar musea, alleen doe ik dit veel te weinig in mijn eentje. Lijkt me dus leuk om een keertje te gaan!

Hi Robbie. Musea is inderdaad super leuk en helaas doe ik het ook veelte weinig :(. Maar het klinkt inderdaad leuk om het een keer te doen!