Skip to main content

Zeebaars 24 omgeving Zeeland

Zeebaars
Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal.

Ik ben dus zeebaars 24 jaar oud en woonachtig in zeeland. Ik ben werkzaam als kapitein op de noordzee visserij. Ik ben dus visserman van beroep.

In mijn vrije tijd gooi ik graag nog eens een hengeltje uit op het zoete water, speel een game op m'n pc of xbox of zoals vooral de laatste tijd heelveel gebeurt klussen aan m'n eigen (woon)boot waarmee ik met mooi weer ook op het water te vinden ben.

Waarom ik mezelf hier heb aangemeld?

Net voor de corona ging helaas m'n relatie over en daarbij raakte ik eigenlijk vrijwel meteen alle vrienden kwijt. Nu is het in corona tijd niet zo makkelijk om nieuwe mensen te leren kennen en met mijn beroep al helemaal niet, vandaar dat ik hier maar eens een poging waag.

Verder weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet vertellen/opschrijven.

Groetjes zeebaars

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

• 18 januari 2022

Hey Zeebaars,

Wat vervelend hè? De coronatijd. Ik denk dat veel mensen zich wel in jouw verhaal herkennen wat betreft corona en nieuwe mensen leren kennen. Ik hoop dat je hier veel nieuwe mensen ontmoet die dezelfde interesses delen als jij. :blush:

Wow maar wat gaaf, visserman van beroep. :fish: Dat hoor ik niet zo vaak! Hoe lang ben je al visserman? En eet je zelf ook graag (zelfgevangen) vis? 

Rochella

Hey Zeebaars!

Welkom, leuk dat je je voorstelt! :blush: Leuk om iemand te treffen die ook in het nautische werkt!  (Ik werk als brug/sluis operator in het mooie brabant we hebben niks met de zee te maken haha, tamme kanalen bij ons :wink: )

Wat voor games speel je graag? Hier op de community zijn genoeg andere gamers te vinden :) Zelf speel ik ook graag op de pc; van alles en nog wat maar vooral veel survival of farm games haha. (Stardew Valley, mooiste spelletje ooit! Hahahaha) En ook veel Phasmophobia de laatste tijd.