Skip to main content

Start van een nieuw begin: Chayenne (20) Rotterdam

• 21 november 2023
  • 6 reacties
  • 370 × bekeken

Peachy
Forum|alt.badge.img+3

Pff.. vind het lastig om iets te schrijven omdat het ineens zo echt en geforceerd voelt haha. Maar hier komt het:

Ik kom zelf uit de buurt van Rotterdam en wil graag meer mensen leren kennen en een leuke/ echte vriendschap opbouwen. Dingen samen ondernemen lijkt mij super leuk.

Mij maakt het niet persee uit wat we gaan doen most of the time. Zolang het maar leuk en gezellig is samen :) 

Humor/samen kunnen lachen zou geweldig zijn. Geen grap is te grof. 

Ik ben zelf enorm open en iedereen dealt met zijn of haar shit. Daarom wil ik er ook graag voor andere zijn en iemand zijn waar je alles mee kunt delen.

Hierbij ook een kleine introductie:

Ik ben chayenne (20) ik werk zelf in de gehandicaptenzorg en dit is echt mijn droombaan. Ik volg ook  nog een korte studie en vind grote dingen ondernemen erg leuk

(Ik vind reizen geen probleem zolang het niet TE ver is) 

Hopelijk reageert hier iemand op en kunnen we samen een leuke  vriendschap in de toekomst opbouwen!♡

6 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 475 reacties
  • 21 november 2023

Hallo Chayenne, Leuk dat je jezelf hier voorstelt. Ik kom zelf uit de provincie Utrecht dus dat is niet helemaal om de hoek. Maar voor chatten sta ik altijd open.

Wat interessant dat je werkt in de gehandicaptenzorg, wat vind je hier zo leuk aan? Wat maakt dit je droombaan. Heb je naast je werkt nog hobby’s? 

Als je verder wilt chatten kan je me een privé berichtje sturen of een Discord DM, mijn username is: lunalyz

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • 40 reacties
  • 21 november 2023

Ik werk zelf ook in de gehandicaptenzorg en heb een veel te duistere vorm van humor.

Met welke doelgroep werk je?

Groetjes Jitze

• 0 reacties
  • 22 november 2023

Hoi! Ik zou ook checken of er mogelijkheden bestaan om aan te sluiten bij een fysieke Join Us groep waar je je bij kunt aansluiten. 

Dat maakt het makkelijker om met nieuwe mensen uit Rotterdam in contact te komen. En te kijken (ervaren) hoe dat soort mensen voor jou zijn. 

Dat heeft misschien meer kans van slagen. Ik heb ook een fijne groep gevonden binnen Join Us waarmee ik fijne bijeenkomsten kan hebben. Dus zou vooral eventjes op de website van Join Us kijken naar de mogelijkheden daarvoor. Er zijn diverse groepen volgens mij!

Zorba
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 25 reacties
  • 2 december 2023

Hey je klinkt als een gezellige en positieve meid.

Qua wat je omschrijft komen we best wel overeen(zie mijn dit ben ik topic)

Ik woon zelf alleen in Utrecht geen idee of dat voor jou te doen is maar zoja dan lijkt het mij heel leuk om kennis te maken.

Forum|alt.badge.img+4
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 2 december 2023

Hee Chayenne!

Super leuk om dit te lezen! Zelf ben ik ook wel van wat (duistere) humor en zeer open minded!

Zelf woon ik op Goeree-Overflakkee, maar de bushalte is vrijwel naast m'n huis en ben met 40 minuten in Rotterdam!

Lijkt me enorm leuk om een keer te meeten en chatten kan ook altijd!

(Snap je intro wel, had hierzelf ook wat last van, ook wat speciaal ongemakkelijk ofzo 😅😂)

Oja mijn naam is Sharon btw en ben 21 jaar :)

Fem391
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 22 reacties
  • 21 augustus 2024

Heyy,

Wat leuk dat je in de gehandicaptenzorg werkt! Dat moet écht in je zitten, heb ik gemerkt. Diep respect😊 

Je klinkt heel leuk en gezellig en ik denk dat we wel zouden kunnen viben haha. Ik ben zelf net weer terugverhuisd naar regio Rotterdam (vanwege mislukte relatie rip) en ben ook opzoek naar vaste vriendschappen om ook fysiek wat mee af te kunnen spreken wanneer het klikt.

Dus als je contact wil, stuur me vooral een berichtje. Misschien tot snel!🙋‍♀️

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen