Skip to main content

Voorstellen, nieuwe vrienden Arnhem en omgeving

• November 18, 2023
  • 8 reacties
  • 258 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi allemaal!

Ik ben 23 jaar en woon in Arnhem. Ik houd van avontuur en natuur. Na een drukke werkweek trek ik er graag op uit, de Veluwe op. Ook houd ik van fotografie, spelletjes en van lekker eten en drinken. Daarnaast vind ik het ook leuk om nieuwe dingen te ontdekken.

Graag wil ik nieuwe mensen leren kennen. Het lijkt mij tof om nieuwe vriendschappen op te bouwen en mijn sociale netwerk te vergroten.

Lijkt het jou ook leuk om samen een keer iets te doen? Dan zie ik graag een berichtje tegemoet:)

Wie weet tot snel!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

8 reacties

KitCat
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • November 18, 2023

Hoiii, Stokstaartje. Leuk dat je jezelf voorstelt en wat een leuke username heb je. Ik vind stokstaartjes super leuke dieren. Ik kom zelf uit de provincie Utrecht maar zou je graag beter willen leren kennen als je dat ook ziet zitten. Stuur me maar een privé berichtje, of een DM op discord. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • November 18, 2023

Hoiii, Stokstaartje. Leuk dat je jezelf voorstelt en wat een leuke username heb je. Ik vind stokstaartjes super leuke dieren. Ik kom zelf uit de provincie Utrecht maar zou je graag beter willen leren kennen als je dat ook ziet zitten. Stuur me maar een privé berichtje, of een DM op discord. 

Wat leuk Luna! Ik stuur je een pb.

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • November 20, 2023

Hey,

Woon zelf in Ede dus best dichtbij.

Ga je ook wel eens naar de film?

Dat vind ik altijd leuk om te doen.

Groetjes Jitze 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • November 20, 2023

Hi Jitze, Ede dat is inderdaad in de buurt! Ik heb in de zomer Oppenheimer gezien. Wat voor films kijk jij graag?

Lonely One
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • November 20, 2023

ik woon in Doetinchem dat is ook nog wel dichtbij :) ik hou ook enorm van fotografie en dan is de veluwe indd heel mooi! ik zou nog graag keer naar radio kootwijk willen om foto's te maken :) misschien keer samen plaatjes schieten?

Forum|alt.badge.img
  • Legend
  • November 21, 2023

Ik ga het meeste naar horror films.

maar een goeie actiefilm gaat er ook in hoor.

Ga je nog iets doen deze week?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • November 21, 2023

ik woon in Doetinchem dat is ook nog wel dichtbij :) ik hou ook enorm van fotografie en dan is de veluwe indd heel mooi! ik zou nog graag keer naar radio kootwijk willen om foto's te maken :) misschien keer samen plaatjes schieten?

Leuk idee! Ik ga je straks een pb sturen

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • November 21, 2023

Ik ga het meeste naar horror films.

maar een goeie actiefilm gaat er ook in hoor.

Ga je nog iets doen deze week?

Aha, ben benieuwd welke films jij recent gezien hebt. Zullen we anders een pb conversatie starten?