Skip to main content

Voorstellen Jason_dv omgeving Zuid Holland

• 27 oktober 2023
  • 8 reacties
  • 203 × bekeken

Jason_dv
Forum|alt.badge.img+3

Hey allemaal!

Het is al even geleden dat ik hier iets heb gepost en het leek mij tijd om nog eens wat te posten.

Het lijkt mij leuk om nieuwe vrienden te maken in omgeving Zuid-Holland. Zelf kom ik uit Barendrecht (naast Rotterdam) maar den Haag, Delft en Dordrecht zijn voor mij ook goed te bereiken.

Ik heb eigenlijk vooral vrouwelijke vrienden en het lijkt mij leuk om ook wat meer mannen in mijn vrienden kring te hebben.

In mijn vrije tijd ga ik graag uit eten/drinken en bezoek ik graag nieuwe steden of herontdek ik steden die ik al ken. Ook wandelen vind ik leuk om te doen of kletsen over willekeurige onderwerpen. Gamen doe ik af en toe dus ook online afspreken is ook een optie. Naast al deze dingen vind ik koken ook heel leuk en ben ik altijd op zoek naar de lekkerste koffie. In de sportschool ben ik ook af en toe te vinden.

Spreekt dit jou aan en wil je kijken of het verder klikt? Plaats hier dan een bericht hieronder of stuur een dm! En dan zien we wel hoe het gaat lopen.

Groetjes Jason

8 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 28 oktober 2023

Welkom terug!!

Dit spreekt mij zeker aan. Ik kom zelf uit Haarlem, hoeft geen probleem te zijn natuurlijk. Wat voor steden heb je (her)ontdekt? 

Jason_dv
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 14 reacties
  • 28 oktober 2023

Hey Nasim,

Leuk dat je een reactie plaatst.

Rotterdam blijf ik eigenlijk steeds maar weer opnieuw ontdekken maar dat is ook vooral omdat we hier in de buurt wonen dus we zitten er zo. Den Haag vind ik ook heel tof dat ben ik echt nog aan het ontdekken maar er zijn zoveel leuke plaatsen in Nederland om verder te ontdekken.

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 28 oktober 2023

Klinkt wel heel avonturistisch, haarlem staat ook nog op je bucketlist. Je raakt niet snel uitgekeken hoor ik hieruit. Als je het nou breder bekijkt op internationaal niveau wat is dan jouw favo stad/continent?

Jason_dv
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 14 reacties
  • 28 oktober 2023

Haarlem ben ik inderdaad nog niet geweest maar staat wel op de lijst haha.

Ik vond New York wel heel erg gaaf en Montreal ook omdat dat toch echt wel gigantische steden zijn. Ik vind Noord Amerika en Azië altijd wel interessant Azie ben ik nog niet geweest. Maar als ik echt een favoriete continent moet kiezen zou ik toch zeggen Europa omdat het zo divers is. Uurtje rijden en je zit in een heel ander land.

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 28 oktober 2023

Oehh lijp man! Is echt epic specifiek dat continent. Doe je dat alleen roadtrippen? Europa is idd wel dichterbij

Jason_dv
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 14 reacties
  • 29 oktober 2023

Ik ga eigenlijk altijd met mijn vriendin samen weg. Echt roadtrippen zou ik het dan niet noemen maar wel lekker de flexibiliteit van de auto haha

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 14 november 2023

Ahh leuk man! Ben je ook al op groepsreis geweest, miss is dat wat voor je? Nou toevallig werk ik in de autobranche! Welke auto rijd je?

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 224 reacties
  • 14 november 2023

Had je een pb gestuurd btw

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen