Skip to main content

jaimy 24 Noord nederland

• 3 september 2023
  • 9 reacties
  • 272 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 9 reacties

hoi! ik ben jaimy,24 jaar oud en kom uit het noorden. ben opzoek naar sociale contacted en vroeg me af of dit wat is voor mij. zijn er nog meer mensen uit het noorden  en wat voor hobbies hebben jullie?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

9 reacties

Minty
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 4 september 2023

Hoi Jaimy!

Ik kom ook uit het noorden (Groningen). Mijn hobby’s zijn lezen, muziek luisteren, schrijven en fietsen/wandelen.

Wat zijn jouw hobby’s?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 5 september 2023

Hey minty!

Leuk om van je te horen! Ik ben tegenwoordig vooral bezig met lezen,vissen,muziek luisteren en met slecht weer netflixen of gamen. Wandelen deedt ik vroeger heel veel zou ik eigelijk weer moeten oppakken.

Wat interessant dat je zelf schrijft! Waar schrijf je over?

Minty
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 6 september 2023

Hoi Jaimy!

Klinken als leuke, rustgevende hobby's! Wat lees je zoal, en wat voor series kijk je op netflix? 

Vissen hoor je niet vaak als hobby, interessant! Doe je aan sportvissen of vis je voor jezelf?

Ik probeer graag fictie te schrijven, het genre verschilt, dat is heel wisselend bij mij :-)

Wandelen is natuurlijk heel leuk als je omgeving zich ervoor leent. Ikzelf heb bijvoorbeeld dat ik op wandelafstand bij een klein natuurgebiedje woon. Hoe is dat bij jou, woon jij een beetje in een wandeluitlokkende omgeving?

Groetjes,

Emma

Jaimy schreef:

Hey minty!

Leuk om van je te horen! Ik ben tegenwoordig vooral bezig met lezen,vissen,muziek luisteren en met slecht weer netflixen of gamen. Wandelen deedt ik vroeger heel veel zou ik eigelijk weer moeten oppakken.

Wat interessant dat je zelf schrijft! Waar schrijf je over?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 7 september 2023

Hoi emma!

Ja klopt! Ik zoek graag de rust en de natuur op in mijn vrije tijd! 

Kwa boeken zit ik altijd rond de avontuur of horror genre en op netflix eigelijk alles wat me vast weet te houden in het verhaal. Om een voorbeeld te noemen de Outlander. Zeker een aanrader! In het kort samen gevat gaat er een vrouw uit engeland terug in de tijd en komt tussen de "highlanders" te leven en begint daar aan een nieuwe leven. Toch verlangt ze ook nog terug naar haar oude leven en terwijl de geschiedenis zich afspeelt moet ze een keuze maken welke leven het beste bij haar past.

En wat leuk dat je fictie schrijft! Zou ik misschien een stukje mogen lezen?

En ja vissen hoor je steeds minder,maar ik vis gewoon voor mezelf. Lekker een mooi plekje in de natuur opzoeken en een hengeltje uitgooien. Als de zonnetje schijnt is het dubbel genieten!

Wandelen is zeker leuk! Ik heb vroeger heel veel in drenthe en in de duinen van holland gewandeld,en hier in delfzijl zijn 2 bossen waar je zeker wel een mooie wandeling kan maken. Maar misschien na 20jaar hier gewoond te hebben dat ik het wel een beetje ken.

ken jij nog leuke plekken voor een wandeling in groningen? En de vorige keer vergeten maar wat voor muziek luister je graag naar?

Groetjes,

Jaimy

Minty
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 12 september 2023

Hoi jaimy!

Leuk! Ik zit ook eigenlijk altijd bij de horror en de avontuur verhalen, en alles wat maar een goed verhaal heeft. Daar herken ik mezelf wel in ;-)

Outlander ken ik ook! Ik heb het eerste boek in de outlander-serie gelezen, maar ik heb nog nooit echt naar de TV-serie gekeken. Maar nu ik jou er zo over hoor, ga ik het zeker eens een keer proberen! Een aanrader van mijn kant trouwens is de serie Kingdom. Het is een Koreaanse serie die zich afspeelt in de achtiende eeuw en gaat over een prins die probeert zijn koninkrijk te verdedigen tegen een snel verspreidende zombieplaag, terwijl hij ook achterna wordt gezeten door een vijandige clan die hem uit de weg willen ruimen zodat ze zelf de macht kunnen overnemen. Het is een beetje game of thrones gemixt met Train to busan vibes(geen idee of je die film hebt gezien, maar zo zou ik het omschrijven).

Ja, dat mag je zeker! Als ik een stuk heb wat ik graag wil delen, dan zal ik het eens een keertje naar je opsturen in de prive-chat!

Klinkt heerlijk relaxed eigenlijk, vissen :-) Misschien moet ik het ook eens een keer proberen. Ik heb een best druk leven, dus een hobby zoals dat oppakken om een beetje te ontstressen is misschien wel fijn.

Dat zijn mooie gebieden waar je gewandeld hebt. Kan me inderdaad dan ook voorstellen dat je misschien behoefte hebt aan een verandering van omgeving. Wat betreft leuke wandelgebieden in Groningen heb je Lauwersmeer, de Onlanden, en het Noordlaarderbos(als je meer van wandelen in het bos houdt). Fun fact, het Noordlaarderbos is toevallig ook het grootste bos van de provincie Groningen. 

Naar voor soort muziek ik luister, vind ik altijd moeilijk te omschrijven. Ik luister eigenlijk wel naar alles zo'n beetje. Ik ben een beetje het type persoon die als ik een leuk liedje hoor in een film of TV-serie, het constant weer beluister. Zo had ik dat ik na het bekijken van Squid Game een tijdlang alleen maar naar muziek van Frank Sinatra zat te luisteren, haha :-)

Ik heb daarnaast eigenlijk twee favoriete artiesten, de zangeres Sia en de band Zero 7, misschien heb je wel eens van ze gehoord?

Naar wat voor muziek luister jij graag?

Groetjes,

Emma

Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 12 september 2023

Hoi Jaimy, wat leuk dat je een berichtje plaats. Mijn naam is Danja (23) en ik woon in ook in het noorden van Nederland (Winschoten). Ik vind het leuk om bordspellen/kaartspellen te spelen, ik dans graag, luister muziek, speel piano, wandel regelmatig, maar vind het ook heerlijk om met een kop thee voor de tv te zitten of een boek te lezen. Wat is jouw favoriete plek om te wandelen en wat voor genre series kijk je graag?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 13 september 2023
Minty schreef:

Hoi jaimy!

Leuk! Ik zit ook eigenlijk altijd bij de horror en de avontuur verhalen, en alles wat maar een goed verhaal heeft. Daar herken ik mezelf wel in ;-)

Outlander ken ik ook! Ik heb het eerste boek in de outlander-serie gelezen, maar ik heb nog nooit echt naar de TV-serie gekeken. Maar nu ik jou er zo over hoor, ga ik het zeker eens een keer proberen! Een aanrader van mijn kant trouwens is de serie Kingdom. Het is een Koreaanse serie die zich afspeelt in de achtiende eeuw en gaat over een prins die probeert zijn koninkrijk te verdedigen tegen een snel verspreidende zombieplaag, terwijl hij ook achterna wordt gezeten door een vijandige clan die hem uit de weg willen ruimen zodat ze zelf de macht kunnen overnemen. Het is een beetje game of thrones gemixt met Train to busan vibes(geen idee of je die film hebt gezien, maar zo zou ik het omschrijven).

Ja, dat mag je zeker! Als ik een stuk heb wat ik graag wil delen, dan zal ik het eens een keertje naar je opsturen in de prive-chat!

Klinkt heerlijk relaxed eigenlijk, vissen :-) Misschien moet ik het ook eens een keer proberen. Ik heb een best druk leven, dus een hobby zoals dat oppakken om een beetje te ontstressen is misschien wel fijn.

Dat zijn mooie gebieden waar je gewandeld hebt. Kan me inderdaad dan ook voorstellen dat je misschien behoefte hebt aan een verandering van omgeving. Wat betreft leuke wandelgebieden in Groningen heb je Lauwersmeer, de Onlanden, en het Noordlaarderbos(als je meer van wandelen in het bos houdt). Fun fact, het Noordlaarderbos is toevallig ook het grootste bos van de provincie Groningen. 

Naar voor soort muziek ik luister, vind ik altijd moeilijk te omschrijven. Ik luister eigenlijk wel naar alles zo'n beetje. Ik ben een beetje het type persoon die als ik een leuk liedje hoor in een film of TV-serie, het constant weer beluister. Zo had ik dat ik na het bekijken van Squid Game een tijdlang alleen maar naar muziek van Frank Sinatra zat te luisteren, haha :-)

Ik heb daarnaast eigenlijk twee favoriete artiesten, de zangeres Sia en de band Zero 7, misschien heb je wel eens van ze gehoord?

Naar wat voor muziek luister jij graag?

Groetjes,

Emma

Hey emma! Heb je net even een pb gestuurd anders word deze topic wel heel lang haha,maar ondanks mijn rustige hobbies zal mijn muziek smaak je mogelijk verassen.

Ik luister eigelijk alles wel maar vooral rock/metal om een paar voorbeelden te noemen: five finger death punch,machine head,slipknot.

En de serie Kingdom ken ik! Zeker een mooie serie. Train to busan ken ik daartegen niet,zal ik eens opzoeken! :)

Groetjes,

Jaimy

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 13 september 2023
Danjella123 schreef:

Hoi Jaimy, wat leuk dat je een berichtje plaats. Mijn naam is Danja (23) en ik woon in ook in het noorden van Nederland (Winschoten). Ik vind het leuk om bordspellen/kaartspellen te spelen, ik dans graag, luister muziek, speel piano, wandel regelmatig, maar vind het ook heerlijk om met een kop thee voor de tv te zitten of een boek te lezen. Wat is jouw favoriete plek om te wandelen en wat voor genre series kijk je graag?

Hoi danja!

Leuk om van je te horen!

Dat klinken als leuke hobbies! Tof dat je een instrument speelt! Wat voor soort dans doe je aan? En welk muziek hou je van?

Ik kijk vooral horror en avontuurlijke series,verder moet er een goed verhaal in zitten.

Ik heb niet echt een favoriete plek om door te wandelen maar vindt het leuk om door bossen heen te wandelen. Maar als ik even ga denken dan zou de mooiste plek waar ik ooit gewandeld heb denk ik de berg Sněžka,ligt in tjechie op de grens tussen tjechie en polen.

En lekker! Een kop thee en even knus voor de tv gaan zitten herken ik mezelf wel in. :)

• 0 reacties
  • 17 september 2023

Hee, ik kom ook uit het noorden (friesland). Ik vind sporten/bewegen altijd leuk, iets creatiefs zoals tekenen of schilderen en lekker een serie kijken.

Je mag me altijd een berichtje sturen! :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen