Hallo allemaal! Mijn naam is Simone, ik ben 23 jaar, en ik woon in omgeving Utrecht. Al mijn vrienden wonen vanwege hun studies in andere delen van Nederland, en mijn vriend woont in Brazilië. Daarom wil ik graag nieuwe mensen leren kennen!
Ik hou van wandelen (het liefst in de bergen, maar je moet wat in Nederland), rpg/bordspellen spelen, musea en dierentuinen bezoeken, en haken. Ik luister naar zo ongeveer alle muziek, waaronder k-pop, klassieke muziek, en rock/new wave zoals Depeche Mode en Talking Heads. Mijn favoriete TV series zijn Peaky Blinders, Heartstopper, en Air Crash Investigation. Verder ben ik ook super geinteresseerd in vliegtuigen (spotten en avionics) en Formule 1.
Mocht je het leuk vinden om een keer te praten, naar de dierentuin te gaan, vliegtuigen te spotten, of Formule 1 te kijken (als je het niet erg vindt dat ik geen fan ben van Max, sorry!), voel je vrij om een berichtje te sturen! :)
Even voorstellen! Jesse (23, Utrecht)
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.