Heyhoi
Ik ben een jongen van 24 uit Friesland die al een jaartje te maken heeft met eenzaamheid. Mijn relatie is sinds begin dit jaar ook uit waardoor ik eigenlijk weinig fysiek contact met mensen heb gehad sindsdien. ik kom tijdens mijn studie en stage weinig mensen tegen waar ik echt een klik mee heb, omdat dit in mijn sector toch vaak wat extravertere types zijn met andere interesses, dus maak ik hier even een topic aan
Anyways, ik zal wat vertellen over mijn interesses, en mocht je hier iets in zien wat jou ook interesseert of waar je over wil praten kunnen we dat via discord doen :) en als je in de buurt woont kunnen we ook iets leuks doen
Ik hou zelf het meeste van deze 3 dingen:
Muziek: ik hou van muziek en luister het de hele dag door. meestal is dit hiphop maar ik sta voor alle muziek open als het maar een beetje catchy is en een beetje energiek. Zo heb ik favoriete nummers van Kendrick en Kanye West, maar ook van Paramore, Carly Rae Jepsen, Guns n Roses, beetje van alles dus. En ik vind het verzamelen van LPs ook heel leuk :)
Gaming: meestal games met een goed verhaal, zoals Ace Attorney of Fallout New Vegas. Ook een groot fan van de Resident Evil series. Multiplayer is soms ook leuk, en momenteel begint het wel een beetje te jeuken dat ik Baldurs Gate 3 zou willen spelen, ik hoor er veel goede dingen over en het schijnt heel leuk te zijn samen te spelen met anderen!
Voetbal: Deze is toch altijd wat persoonlijker, ben een groot fan van Chelsea en steun SC Heerenveen ook als mijn lokale ploeg met een seizoenskaart voor het stadion
P.S. als er mensen zijn die jackbox leuk vinden, lijkt het me ook wel leuk om af en toe een jackbox avondje te organiseren? Dat is een soort collectie aan party games die je gewoon online kan spelen, en je hoeft het niet zelf te kopen. Lekker laagdrempelig dus voor wat gezelligheid