Skip to main content

Joey, 23 jaar, omgeving Den Haag

• 24 juli 2023
  • 5 reacties
  • 154 × bekeken

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties

Heyyy ik ben Joey 23 jaar en studeer Communicatie en Multimedia Design bij de Haagse Hogeschool. Ik heb me voor join us aangemeld omdat ik mijn vriendengroep wil vergroten en nieuwe mensen leren kennen. Als hobby's doe ik aan fitness, golf,tekenen, gamen(pc, ps5), praten over films, tv (breaking bad/ftw ) . Ook hou ik ervan om een terras te pakken en naar festivals te gaan. 

Stuur me gerust een dm als je een keer terras wilt pakken, of een potje overwatch/diablo 4 spelen :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 176 reacties
  • 25 juli 2023

Hi @JoeyQ welkom op de community! Ik heb je bericht verplaatst naar de categorie Small Talk. 😃

Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 26 reacties
  • 25 juli 2023

Hoi joey,

zelf kom ik uit het gezellige brabant. Ik speel ook graag af en toe op de ps5 en ben ook niet vies van een terrasje. Stuur maar een berichtje als je verder wil kletsen

Forum|alt.badge.img+3

Hoi Joey 

Mij naam is Daniël Vieveen 

ik wil graag je in het echt ontmoeten en gamen met jou . Ik heb ook een ps5 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 21 augustus 2023

Hey @Daniel vieveen en @Antoon heb jullie een dm gestuurd met mijn ps5 tag!

Forum|alt.badge.img+3

Ik weet het niet uit me hoofd 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen