Skip to main content

Bart, 29 jaar, omgeving Utrecht/zuid-Holland

• 11 juli 2023
  • 3 reacties
  • 130 × bekeken

Bart28
Forum|alt.badge.img+4

Hoi!

Het alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb gepost, maar ik wil het toch nog een kans geven 😙!

Als Haarlemse jongen ben ik ooit hier in het mooie Schoonhoven terechtgekomen, mooi wonen, maar helaas is de relatie stuk gelopen wat maakt dat het mooie Schoonhoven toch wel ver weg is en soms ook wat alleen. Verhuizen is altijd een optie, al is het momenteel lastig. Daarom wil ik echt mijn best doen om hier wat op te bouwen en het liefst zou ik wat fijne contacten willen opdoen met mensen hier in de omgeving. Ik ben mij ervan bewust dat het een afgelegen oord is, maar ik wil het wel een kans geven!

Ikzelf ben 29 jaar, heb met enig regelmaat mijn hondje Charlie bij me en ik ben een sociale en relaxte jongen. Spreekt dit berichtje aan, schroom dan niet om een berichtje te sturen.

Bart

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 24 juli 2023

Hey Bart zelf woon ik niet in schoonhoven maar wel in de omgeving ook een plaats met een s 😂 (Schiedam). Welke Hobbies heb je? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 11 reacties
  • 10 september 2023

Hoi Bart, 

Ikzelf kom uit Schoonhoven en ben met mijn man een stadje verderop verhuisd. Heb je nog steeds behoefte aan nieuwe contacten? 

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 12 september 2023

Hey Bart,

Ik kom uit Utrecht, en zou het leuk vinden om contact te hebben. Als jij daar nog steeds open voorstaat :) 

Wat voor soort hondje is Charlie?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen