Skip to main content

Chimène, 21 jaar, omgeving Den Haag

Demi_0

Hey, ik ben Chimène 21 jaar. Ik zou t super leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen in denhaag/zuidholland. Ik ben zoveel verhuisd dat vriendschappen opbouwen lastig was en zou het dus erg leuk vinden om aftespreken en elkaar te leren kennen en zien of daar vriendschap uit ontstaat. Wat we gaan doen maakt me niet uit ik vind vanalles leuk! Stuur me gerust een berichtje. Groetjes 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 72 reacties
  • 11 juli 2023

Hi Chimène, wat vervelend om te lezen dat je door het vele verhuizen moeilijk vriendschappen hebt kunnen opbouwen. Hopelijk gaat dat hier wat lukken, al woon ik zelf niet in de omgeving die je aangeeft. Wat voor dingen vind je leuk om in je vrije tijd te doen?

Groetjes Bart

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4

Heyyy chinéne   Ik kom ook uit Zuid-Holland woonende  in de omgeving van Rotterdam, het lijkt mij gezellig je wat beter te leren kennen,  ik ben ook iemand die veel onderneemt, mocht je  interesse hebben laat dan maar iets weten, groetjes Jonas. 😀 

• 0 reacties
  • 8 september 2023

Heyy, 

Ik ben Esmee ik ben 16 jaar maar ik kan beter omgaan met wat oudere mensen omdat ik hoogsensitief ben. Het lijkt me erg leuk om je beter te leren kennen! Ik woon in Brielle (Zuid-Holland)

Groetjes Esmee:)

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4

Hey. Esmee:     Dat lijkt me  ook gezellig! Ik ben  in sommige mate ook best hoogsensitief!   wat doe jij zoal in het dagelijks leven? Ik werk in de horeca,   En jij?  Heb je stage zit je nog op school?  Groetjes Jonas 

• 0 reacties
  • 8 september 2023
Levensgenieter23 schreef:

Hey. Esmee:     Dat lijkt me  ook gezellig! Ik ben  in sommige mate ook best hoogsensitief!   wat doe jij zoal in het dagelijks leven? Ik werk in de horeca,   En jij?  Heb je stage zit je nog op school?  Groetjes Jonas 

Heyy, ik zit nog op school. Ik zit nu op het mbo. Verder doe ik niet heel veel naast school omdat ik dat kg niet aan kan door eerdere gebeurtenissen. Verder wil ik me wel weer gaan aanmelden bij de sportschool.

Groetjes Esmee:)

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4

Heyyy  dat kan ik me helemaal voorstellen dat je je weer wilt aanmelden hoelang was je al niet op de sportschool geweest?  Wat vervelend dat er dingen gebeurt zijn!   Wat zijn jou hobby’s?  😀 

• 0 reacties
  • 8 september 2023

Heyyy  dat kan ik me helemaal voorstellen dat je je weer wilt aanmelden hoelang was je al niet op de sportschool geweest?  Wat vervelend dat er dingen gebeurt zijn!   Wat zijn jou hobby’s?  😀 

Pfff echt een hele tijd, kan me niet eens meer herinneren. Ik hou van fietsen/mountainbiken, ik hou van actieve dingen doen en feestjes:)

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4

Wat leuk om te horen!  ik ben  ook dol op fietsen en lekker buiten zijn!    :) 

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4

Oja en ik ben ook dol op feestjes en zo!  Alleen ben ik niet zo van de disco muziek,   maar ik vind grote groepen mensen wel altijd super  gezellig!  als er een beetje aansluiting is,  Hey Als je veder nog contact wil  of dingen wil delen mag je mij altijd een pb sturen!   Lijkt mij  gezellig om met je in contact te komen.      

• 0 reacties
  • 8 september 2023

Oja en ik ben ook dol op feestjes en zo!  Alleen ben ik niet zo van de disco muziek,   maar ik vind grote groepen mensen wel altijd super  gezellig!  als er een beetje aansluiting is,  Hey Als je veder nog contact wil  of dingen wil delen mag je mij altijd een pb sturen!   Lijkt mij  gezellig om met je in contact te komen.      

Lijkt me zeker leuk!

Willem08
Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • 25 reacties
  • 9 september 2023

hey ik heb je een berichtje gestuurd.

Levensgenieter23
Forum|alt.badge.img+4

Hey sorry voor  het late reageren ik had het vandaag super druk   Leuk dat je reageerde. Hoe is jou weekend? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen