Skip to main content

Arvida 20 omgeving Groningen

• 30 december 2021
  • 10 reacties
  • 191 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoii, ik ben Arvida (niet mn echte naam), 20 jaar en hou heel veel van flamingo's.

Ik woon in het mooie Groningen. Sindskort ben ik bezig met een educatieve dagbesteding en daar leer ik programmeren (HTML, CSS enz)

Als hobby's hou ik van creatief bezig zijn zoals tekenen, schilderen en met klei bezig. Ook hardloop ik regelmatig. Verder vind ik het leuk om muziek te luisteren, te gamen op wat oudere consoles en te lezen.

Het lijkt me leuk om via hier contact te leggen met anderen :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 30 december 2021

Heyy welkom, als je Front-end gerelateerde vragen hebt (HTML, CSS) kun je me altijd een berichtje sturen. 

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 30 december 2021

Welkom! Ik houd ook wel van creatief bezig zijn en programmeren, als je ooit aan C# of JavaScript wil beginnen mag je mij ook wel een berichtje sturen.

Op wat voor oude consoles speel je graag?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 30 december 2021
Douwe schreef:

Welkom! Ik houd ook wel van creatief bezig zijn en programmeren, als je ooit aan C# of JavaScript wil beginnen mag je mij ook wel een berichtje sturen.

Dankjewel! Ik speel op de Nintendo ds/3ds, wii en ps2. Regelmatig speel ik ook wel Minecraft op mn laptop

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 9 reacties
  • 30 december 2021
Arvida schreef:
Douwe schreef:

Dankjewel! Ik speel op de Nintendo ds/3ds, wii en ps2. Regelmatig speel ik ook wel Minecraft op mn laptop

Nice, wat zijn je favoriete ps2 games?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 30 december 2021
Douwe schreef:
Arvida schreef:
Douwe schreef:

Nice, wat zijn je favoriete ps2 games?

Dat is een goede vraag :p. Ik denk gta 3 of een oude forza game. Maar speel meer op de nintendo mario/zelda games op dit moment

• 0 reacties
  • 30 december 2021

@Arvida 

Leuk Arvida!, ik hou ook van hardlopen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 4 reacties
  • 30 december 2021
LindaOfficial schreef:

@Arvida

Leuk Arvida!, ik hou ook van hardlopen.

Leuk. Ik ben nog maar een beginner hoor. Probeer het hardlopen rustig op te bouwen

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 31 december 2021

Van harte welkom:) 

Ik speel ook minecraft op mijn pc als je zin hebt om samen eens online te game mag je mij altijd een berichtje sturen:) 

Te-amo
Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 55 reacties
  • 31 december 2021

Leuk dat je er bent!!

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 3 januari 2022

Heehoi! Welkom, leuk dat je je hebt aangemeld! :)

Wat is je favoriete creatieve bezigheid? Wat vind je het leukst om te maken (als ja gaat tekenen, shilderen, of met klei bezig gaat)?

Aangezien je lezen ook leuk vind, is het misschien wel leuk om het volgende topic even te checken :)

https://community.join-us.nu/films-series-boeken-muziek-2/samen-lezen-is-leuker-276

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen