Skip to main content

Voorstellen: Helena 18 omgeving Den Haag

• 27 juni 2023
  • 3 reacties
  • 140 × bekeken

Helena-lodge
Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal,

Ik ben Helena,ik ben 18 jaar en studeer op het Roc Mondriaan in Den Haag

Doordat ik een tijd heel druk was met school en hele strenge ouders heb heb ik (bijna) geen tijd gehad om echt vrienden te maken. Toch wil ik het via deze weg proberen. 

Ik houd van wandelen,gezellig kletsen,drankje doen,uitgaan,film kijken en nieuwe dingen proberen zoals naar een gaaf museum of nieuwe plek gaan! 

Voor vragen en/of contact mag je me altijd een berichtje sturen want ik ben een open boek en vind sociaal contact heel leuk! :)

Liefs Helena

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Bowbo
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 3 juli 2023

Hi Helena,

leuk je te ontmoeten. Ik zie dat je veel dingen leuk vind. Hopelijk heb je zin om een keer online af te spreken.

Groet Bowie

Raji
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3 juli 2023

hee helena ik ben Raj 17 jaar oud (bijna 18) en kom oorspronkelijk ook uit den haag helaas ben ik 5jaar uithuisgeplaatst en woon ik ook in gelderland wel ben ik vaak in den haag te vinden het lijkt me leuk om je te leren kennen

groetjes Raj

Forum|alt.badge.img+2

Hoi Helena,

Sorry dat ik je bericht van je snap en insta verwijderd heb. Dit is omdat je mag niet via deze chat je snap of insta mag sturen. 

Dit zijn de regels van de Join Us Community.

Via privé chat mag je wel je snap en insta delen. 

Vriendelijke groetjes,

Yannick

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen