Skip to main content

Denise, 30 jaar, Emmen

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 7 reacties

He iedereen ik zal mij even voorstellen,

Ik ben Denise, 30 jaar (word vaak ± 25 geschat) wonende in verwegistan Emmen maar flexibel met reizen. Tot mijn 19e zag ik het nut niet echt in van het studenten/uitgaans leven waardoor het nu voelt alsof ik een belangrijk hoofdstuk in mijn leven heb overgeslagen. Bovendien heb ik een burn-out opgelopen waardoor studeren of werken niet meer een optie is en vrienden maken daardoor een stuk lastiger

Het lijkt mij dus erg leuk om alsnog in contact te komen met gelijkgezinde.

Verder ben ik:

- Een enorme natuurfanaat en dol op dieren
- Ben natuur fotograaf van beroep
- Hobby ik alles aan elkaar (of ik nu haaknaalden nodig heb, design programma’s of spijkers)
- Ben een boekenwurm (engels, thrillers, filosofie en natuur)
- Speel af en toe bordspellen ( Typische partygames en spellen als Wingspan en Everdell)
- Game ik graag ( adventures, online-co-op, thrillers en cozy games)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

17 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 3 april 2023

Hey Denise:) 

Van harte welkom bij de join us community :) 

Ik ben er van overtuigd dat je hier gelijk gestemden gaat vinden. 

Welke games vind je leuk om te spelen? Misschien kunnen we eens (online) een game of bordspel spelen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 7 reacties
  • 3 april 2023
Nick schreef:

Welke games vind je leuk om te spelen? Misschien kunnen we eens (online) een game of bordspel spelen.

He Nick!

Ik speel momenteel ‘The quarry’ op de ps5. Ik hou wel van die spannende vergelijkbare thrillers. Ook de nieuwe resident evils vind ik tof. Kwa Co-op games heb ik it takes two en A way out wel gespeeld en cozy + co-op een tijd terug Animal Crossing.

Ik hoop nog eens The blackout club en Grounded te kunnen doen maar daar heb je geloof ik zo’n 4 of 5 spelers voor nodig.

Je hebt ook van die party/boardgames genaamd Jackbox. Best leuk om eens met een clubje van hier te doen op Discord lijkt mij :)

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 3 april 2023
dender schreef:
Nick schreef:

He Nick!

Ik speel momenteel ‘The quarry’ op de ps5. Ik hou wel van die spannende vergelijkbare thrillers. Ook de nieuwe resident evils vind ik tof. Kwa Co-op games heb ik it takes two en A way out wel gespeeld en cozy + co-op een tijd terug Animal Crossing.

Ik hoop nog eens The blackout club en Grounded te kunnen doen maar daar heb je geloof ik zo’n 4 of 5 spelers voor nodig.

Je hebt ook van die party/boardgames genaamd Jackbox. Best leuk om eens met een clubje van hier te doen op Discord lijkt mij :)

Hey Denisse :)

Als je het leuk lijkt om eens samen te gamen of een board spelletje te spelen mag je eventueel een pbtje sturen. 

Met een groepje op discord  jackbox lijkt mij leuk en gezellig:) dit wil ik eventueel wel organiseren op de officiële  join us Discord heb je deze al gezien?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 7 reacties
  • 4 april 2023
Nick schreef:
dender schreef:
Nick schreef:

He Nick!

Hey Denisse :)

Als je het leuk lijkt om eens samen te gamen of een board spelletje te spelen mag je eventueel een pbtje sturen. 

Met een groepje op discord  jackbox lijkt mij leuk en gezellig:) dit wil ik eventueel wel organiseren op de officiële  join us Discord heb je deze al gezien?

Nee nog niet gezien. Ik stuur je een pb :)

Amethyst
Forum|alt.badge.img+3
  • Socializer
  • 7 reacties
  • 31 mei 2023

Hey, ik woon niet in de buurt van Emmen maar het lijkt me leuk om je te leren kennen. Zelf ben ik ook een creatief persoon, ik houd ook erg van foto’s maken :) Als je interesse hebt om te kletsen, stuur me gerust een privé bericht ^^ 

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 6 juni 2023

He hoi! Ik woon in Groningen en denk dat we wel overeenkomende hobby's hebben, stuur me gerust een berichtje :)

Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 20 reacties
  • 7 juni 2023

Hi!

Ik woon in Enschede, maar reizen is voor mij ook geen probleem ;)
Ik zie dat we wel wat overlappende interesses hebben!
Ik vind wel interessant dat je ook graag filosofie leest ;) Ben wel benieuwd ernaar.

Ik ben 28 jaar (word vaak rond 16-18 geschat, ahum...) en ik studeer Social Work.

Als het je leuk lijkt, kan je mij een berichtje sturen! :D

Groetjes Amber

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6
  • Enthusiast
  • 157 reacties
  • 7 juni 2023

Heey Denise!

Grappig dat ik kan mezelf kan herkennen in jouw verhaal. Ik ben zelf ook een laatbloeier, die nu sinds 1,5 jaar regelmatig uitgaat. Veel te vinden in Groningen, waar mijn vriendin woont. Woonde je altijd al in Emmen?

Forum|alt.badge.img+7
  • Legend
  • 45 reacties
  • 7 juni 2023

Hey Denise,

Ik woon niet echt in de buurt (in de kop van Noord-Holland) maar je bericht spreekt me wel heel erg aan, veel van je hobby's vindt ik zelf ook leuk om te doen. Ben zelf flexibel met reizen, afstand is voor mij niet echt een probleem. Ben trouwens 26 jaar en mijn naam is Katja. Als het je leuk lijkt kan je me altijd een berichtje sturen ☺️.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 7 reacties
  • 11 juni 2023

He iedereen. Sorry dat ik een beetje laat reageer. Ik ben eventjes enorm druk! Was begonnen met een leuke natuur cursus die nu veel tijd van mij vraagt. Eind volgende week is deze afgelopen dus hopelijk heb ik dan tijd om weer wat nieuwe mensen te leren kennen. :)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 7 reacties
  • 11 juni 2023
Renze Snoek schreef:

Heey Denise!

Grappig dat ik kan mezelf kan herkennen in jouw verhaal. Ik ben zelf ook een laatbloeier, die nu sinds 1,5 jaar regelmatig uitgaat. Veel te vinden in Groningen, waar mijn vriendin woont. Woonde je altijd al in Emmen?

He Renze. Ik ben geboren in Emmen maar heb ook in Zwolle en Meppel gewoond. In Groningen heb ik een studie gevolgd dus ben ik ook wel bekend. Alleen nooit dus het studentenleven gezien. Zo raar achteraf...ik zit nu weer vol energie dus zit te denken om weer in Groningen te gaan studeren.

Nihil
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 66 reacties
  • 11 juni 2023
dender schreef:

He iedereen. Sorry dat ik een beetje laat reageer. Ik ben eventjes enorm druk! Was begonnen met een leuke natuur cursus die nu veel tijd van mij vraagt. Eind volgende week is deze afgelopen dus hopelijk heb ik dan tijd om weer wat nieuwe mensen te leren kennen. :)

Cooll, wat voor natuurcursus? Ik wil later iets met dieren gaan doen denk ik

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 7 reacties
  • 12 juni 2023
Nihil schreef:
dender schreef:

Cooll, wat voor natuurcursus? Ik wil later iets met dieren gaan doen denk ik

Ik volg een cursus genaamd Kennisspecial van SoortenNL. Te vinden op groentraineeship.nl Volgend jaar geven ze de cursus weer. Super leuk en echt een aanrader.

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • 2 reacties
  • 14 juni 2023

Wat een leuke interesses! Ik ben zelf 26 jaar en hou ook enorm van de natuur.

Ik ben zelf totaal niet van het uitgaan, maar ik doe zelf als hobby natuurfotografie en ik heb een opleiding gedaan die ook echt gericht is op natuur en wilde dieren. 

Wingspan is trouwens ook echt een leuk spel! 

Flo
Forum|alt.badge.img+2
  • Socializer
  • 5 reacties
  • 19 juni 2023

Hey Denise,

Mijn naam is Florian en ik ben 26 jaar.

Binnenkort verhuis ik naar Zwolle en woon ik niet super dichtbij Emmen maar in ieder geval ook in het oosten. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen in het oosten van het land.

Mijn interesses zijn heel breed, van het spelen van boardgames en games tot uitgaan. Ik zie dat onze interesses wel grotendeels overeen komen.

Voel je vrij me een berichtje te sturen :)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 7 reacties
  • 27 juni 2023
Alwin schreef:

Wat een leuke interesses! Ik ben zelf 26 jaar en hou ook enorm van de natuur.

Ik ben zelf totaal niet van het uitgaan, maar ik doe zelf als hobby natuurfotografie en ik heb een opleiding gedaan die ook echt gericht is op natuur en wilde dieren. 

Wingspan is trouwens ook echt een leuk spel! 

Toevallig de opleiding Bos en Natuurbeheer? Ik ben druk opzoek gegaan naar een opleiding daarin de afgelopen maanden en vond deze in Arnhem, Zwolle, Friesland en Almere. Lijkt mij echt geweldig! 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 7 reacties
  • 17 juli 2023
Flo schreef:

Hey Denise,

Mijn naam is Florian en ik ben 26 jaar.

Binnenkort verhuis ik naar Zwolle en woon ik niet super dichtbij Emmen maar in ieder geval ook in het oosten. Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen in het oosten van het land.

Mijn interesses zijn heel breed, van het spelen van boardgames en games tot uitgaan. Ik zie dat onze interesses wel grotendeels overeen komen.

Voel je vrij me een berichtje te sturen :)

He Florian, Dat zijn inderdaad een hoop zelfde interesses. Ik heb je even een pb gestuurd :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen