Skip to main content

Denise, 30 jaar, Emmen

Forum|alt.badge.img
  • Niet meer actief
  • 7 reacties

He iedereen ik zal mij even voorstellen,

Ik ben Denise, 30 jaar (word vaak ± 25 geschat) wonende in verwegistan Emmen maar flexibel met reizen. Tot mijn 19e zag ik het nut niet echt in van het studenten/uitgaans leven waardoor het nu voelt alsof ik een belangrijk hoofdstuk in mijn leven heb overgeslagen. Bovendien heb ik een burn-out opgelopen waardoor studeren of werken niet meer een optie is en vrienden maken daardoor een stuk lastiger

Het lijkt mij dus erg leuk om alsnog in contact te komen met gelijkgezinde.

Verder ben ik:

- Een enorme natuurfanaat en dol op dieren
- Ben natuur fotograaf van beroep
- Hobby ik alles aan elkaar (of ik nu haaknaalden nodig heb, design programma’s of spijkers)
- Ben een boekenwurm (engels, thrillers, filosofie en natuur)
- Speel af en toe bordspellen ( Typische partygames en spellen als Wingspan en Everdell)
- Game ik graag ( adventures, online-co-op, thrillers en cozy games)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

17 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 3 april 2023

Hey Denise:) 

Van harte welkom bij de join us community :) 

Ik ben er van overtuigd dat je hier gelijk gestemden gaat vinden. 

Welke games vind je leuk om te spelen? Misschien kunnen we eens (online) een game of bordspel spelen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 7 reacties
  • 3 april 2023
Nick schreef:

Welke games vind je leuk om te spelen? Misschien kunnen we eens (online) een game of bordspel spelen.

He Nick!

Ik speel momenteel ‘The quarry’ op de ps5. Ik hou wel van die spannende vergelijkbare thrillers. Ook de nieuwe resident evils vind ik tof. Kwa Co-op games heb ik it takes two en A way out wel gespeeld en cozy + co-op een tijd terug Animal Crossing.