Skip to main content

Cineville omgeving Zaanstreek/Amsterdam

• 31 maart 2023
  • 0 reacties
  • 42 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi allemaal,

Ik ben Julia, 25 jaar oud en woon in omgeving Zaanstreek maar werk in Amsterdam. Ik heb het best druk met werk en ben op zoek naar leuke activiteiten die ik in mijn vrije tijd kan doen. Ik merk dat ik de laatste tijd vaak thuis blijf en dit zorgt juist voor meer eenzaamheid en somberheid. Ik heb dus besloten om een Cinevillepas te bestellen. Ik vind het namelijk heel leuk om naar de bioscoop te gaan. Zijn er mensen die een Cinevillepas hebben en die het leuk zouden vinden om af en toe samen naar de bios te gaan? Misschien even een film kijken en daarna nog samen eten terwijl we de film bespreken. Zonder pas kan natuurlijk ook, maar het is even goedkoper als je regelmatig wil afspreken. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen