Skip to main content

Leestips

• 11 maart 2023
  • 3 reacties
  • 58 × bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hebben jullie tips voor goede boeken 

ik hou niet zoveel van lezen maar ik wil mijn nederlands verbeteren dus ik wil gaan lezen wat is een leuke genre

3 reacties

Charley
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 84 reacties
  • 11 maart 2023

Qua genre ligt het er echt een beetje aan wat je zelf interessant vindt. Ik zou zeggen, welk genre films je kijkt, ik zou een beetje hetzelfde soort genre voor een boek kiezen. 

Als je nog niet zo veel van lezen houdt, zou je ook kunnen beginnen met audioboeken. Zo wakker je die liefde misschien een beetje aan, als je begrijpt wat ik bedoel. 

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 11 maart 2023

Heyy,

Wat leuk dat je wilt gaan lezen!

Genre kiezen is best persoonlijk, maar ik raad je aan om vooral verschillende boeken te proberen die jou aanspreken. 

Je kunt eventueel op booktok en goodreads kijken voor inspiratie.

Ga vooral naar de bibliotheek en bekijk alle boeken die jou leuk lijken en probeer het een en ander uit! Veel leesplezier!!

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Hoge Omens van Neil Gaiman 

In De Ban Van De Ring & De Hobbit van JRR Tolkien zijn twee voorbeelden qua goede boeken al zijn ze wel vertaald naar het Nederlands vanuit het Engels

Al ligt het er ook aan wat voor genre je graag leest en dit is persoonlijk natuurlijk. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen