Skip to main content

weinig mensen kennen in Amsterdam

• 1 maart 2023
  • 1 reactie
  • 120 × bekeken

Siebel
Forum|alt.badge.img+1

Hey allemaal.

Ik ben Siebren. En dit is mijn eerste topic.

Ik woon al 6 jaar in Amsterdam en heb nog steeds moeite met mensen hier leren kennen. ken vrij weinig mensen hier.

En daardoor voel ik me vaak eenzaam en niet gezien

Helemaal toen in de Corona tijd. maar ook nog steeds als ik over straat loop dan zie ik wel leuke mensen waar ik benieuwd naar ben maar durf nooit natuurlijk er naartoe te stappen

En heb wel wat vrienden buiten Amsterdam en buiten noord-holland maar woonde redelijk ver weg dus is niet zo vaak makkelijk om af te spreken

Ik zou heel graag meer vrienden en kennissen willen in omgeving Amsterdam. Waar je soms mee kan afspreken en soms wat leuke dingen kan doen

Mijn hobby's en interesses zijn ook fotograferen filmen en ook leuk films en series kijken beetje van de stad of natuur genieten en gewoon gezelligheid met mensen

Jullie mogen zeker een berichtje sturen naar me en vraag stellen

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

missrenate
Forum|alt.badge.img

Hey Siebren, 

Welkom op de community! 😊 

Vervelend om te lezen dat je je eenzaam voelt, goed dat je de eerste stap hebt gezet om nieuwe mensen te leren kennen! Ik begrijp ook dat je het moeilijk vind om op andere mensen af te stappen, ik voel me daar ook altijd ongemakkelijk en angstig bij om dat zomaar te doen 🙈 Daarom fijn dat er dit soort websites bestaan dat het een beetje laagdrempelig is om die stap te zetten! ✨

Ik wens je veel plezier op de community en een idee is om lid te worden van de Noord-Holland groep (https://community.join-us.nu/groups/ik-woon-in-noord-holland-70) zodat je een kijkje kunt nemen of er iemand is waar je die klik mee hebt die in de buurt woont! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen