Skip to main content

Lis, 24 jaar, omgeving Friesland

• 9 februari 2023
  • 6 reacties
  • 164 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey iedereen,

Ik ben Lisanne 24 jaar oud. En ben opzoek naar vriendschap. Mijn hobby's zijn winkelen, wandelen, fotografie. Ik kom uit de omgeving friesland. Ik zou het leuk vinden om samen met iemand lekker te kletsen of samen winkelen of wandelen. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 10 februari 2023

Welkom, heb je misschien voorbeelden van wat je fotografeert?

Denise27
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 10 februari 2023

Hey!

Wat leuk dat je je hebt aangemeld!

Ik kom zelf ook uit Friesland en mag ook zeker graag winkelen en fotograferen! Wandelen doe ik het liefst in het voorjaar en in de zomer :)

Wat fotografeer je zoal? 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 2 reacties
  • 11 februari 2023

Hoi,

Mijn hobby's zijn ook wandelen en winkelen. Uit welke gemeente kom je? Ik woon in de Heerenveen. Ik ben ook opzoek naar vriendschap.

Groetjes Eline 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 24 februari 2023
Denise27 schreef:

Hey!

Ik kom zelf ook uit Friesland en mag ook zeker graag winkelen en fotograferen! Wandelen doe ik het liefst in het voorjaar en in de zomer :)

Wat fotografeer je zoal? 

Hoi! Wat leuk, heb je ook een fotocamera?

Ik fotografeer graag de natuur. :) 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 24 februari 2023
HappyHippo schreef:

Hoi,

Mijn hobby's zijn ook wandelen en winkelen. Uit welke gemeente kom je? Ik woon in de Heerenveen. Ik ben ook opzoek naar vriendschap.

Groetjes Eline 

Hoi, leuk! Ik kom uit Leeuwarden. :)

Denise27
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 51 reacties
  • 24 februari 2023
Lis123 schreef:
Denise27 schreef:

Hey!

Wat fotografeer je zoal? 

Hoi! Wat leuk, heb je ook een fotocamera?

Ik fotografeer graag de natuur. :) 

Ik heb helaas zelf geen maar er is wel 1 die ik kan lenen. Oh ja dat is zeker mooi er zijn ook zo veel mooie plekken om te ontdekken!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen