Skip to main content

fleeuurrrr 22 omgeving van Sittard, Limburg

• 12 december 2021
  • 12 reacties
  • 232 × bekeken

Hoi allemaal,

Ik ben 22 jaar en kom uit de omgeving van Sittard, Limburg. Hoewel ik na de kerstvakantie aan mijn eerste echte “grote mensen” baan begin, voel ik me sinds de coronatijd erg eenzaam.

Voor die tijd heb ik altijd aan topsport gedaan en ik had ik ook weinig vrienden, maar dat vond ik oke aangezien ik 's avonds toch bij de sportclub bij de mensen kwam die ik graag zag.

Toen kwam het studentenleven dat voor mij niet altijd erg soepel is gelopen, uiteindelijk bewust aan een deeltijd opleiding gestart, omdat ik geen behoefte had aan nog vrienden maken op school: vrienden had ik thuis wel.

Helaas, kwam toen corona: ik verloor mijn sport en mijn sportvrienden. Daarnaast, bleef niet veel meer over.

Mijn moeder vond het een goed idee om via internet op zoek te gaan naar mensen die met het zelfde gevoel zaten als ik, maar zelf ben ik niet zo van mensen leren kennen via het internet. Wie van jullie gaat mij het tegendeel bewijzen?

Naast mijn sport houd ik ontzettend van lezen (youngadults, romance) en ben ik sinds kleinsafaan ontzettende studio100 fan: dat past misschien niet helemaal bij mijn leeftijd, maar ik ben erg nostalgisch ingesteld. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 12 december 2021

Welkom Fleur.

Wat naar om te lezen dat je nu geen contacten hebt.

Welke baan ga je doen?

Ik denk dat er zeker mensen zijn die je het tegendeel gaan bewijzen over het leren kennen van mensen via het internet.

Je mag me altijd een bericht sturen voor een gezellig gesprek.

• Auteur
  • 5 reacties
  • 12 december 2021
Floris schreef:

Welkom Fleur.

Wat naar om te lezen dat je nu geen contacten hebt.

Welke baan ga je doen?

Ik denk dat er zeker mensen zijn die je het tegendeel gaan bewijzen over het leren kennen van mensen via het internet.

Je mag me altijd een bericht sturen voor een gezellig gesprek.

Hey Floris,

Ik mag aan de slag als Docent Nederlands op een sportopleiding (mbo)! Ik heb er superveel zin in, maar het is ook wel spannend aangezien ik ook nog met de opleiding bezig ben… 

Hauser
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+3
  • Niet meer actief
  • 36 reacties
  • 12 december 2021

Hoi Fleur! 

Dat is toevallig, ik woon ook in Sittard. 😄

Welkom! 

Ik begrijp je verhaal. Sowieso heel goed dat je je opleiding wel voortgezet heb. Daar hadden de meeste studenten volgens mij last van vanaf dat Corona kwam. 

Ik was in september 2019 ook voor het eerst in jaren met een opleiding weer kunnen beginnen, maar is me ook mede door Corona niet gelukt om daarmee door te gaan. 

Wat voor sport doe je? 

En leuk, ik ben ook echt van de nostalgie. 

• Auteur
  • 5 reacties
  • 12 december 2021
Hauser schreef:

Hoi Fleur! 

Dat is toevallig, ik woon ook in Sittard. 😄

Welkom! 

Ik begrijp je verhaal. Sowieso heel goed dat je je opleiding wel voortgezet heb. Daar hadden de meeste studenten volgens mij last van vanaf dat Corona kwam. 

Ik was in september 2019 ook voor het eerst in jaren met een opleiding weer kunnen beginnen, maar is me ook mede door Corona niet gelukt om daarmee door te gaan. 

Wat voor sport doe je? 

En leuk, ik ben ook echt van de nostalgie. 

Heyhoi,

Ja, volgens mij zijn er inderdaad veel studenten die hier last van hebben, Jammer dat er niet meer aandacht aan besteed wordt, want ik wist niet van dit platform totdat ik vandaag ging zoeken. 

Ik heb jarenlang hiphop gedanst en heb ook op EK's en WK's mogen staan. Naast zelf dansen heb ik ook altijd lesgegeven en gecoacht hierin. Maar door studie en stage toch besloten om ermee te stoppen.

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 12 december 2021

Hey Fleur :) Welkom bij de community.

Door Corona zijn er helaas steeds meer mensen die zich eenzaam voelen, en zeker ook in de sport wereld is het nu gewoon erg lastig. 

Ik lees dat je nu net begonnen bent als Nederlands docent op een MBO sport en bewegen. Zou je dit in de toekomst niet kunnen combineren met dansen ? 

Als je nog meer mensen zou willen leren kennen zou je je eventueel ook aankunnen melden bij een join us groep. Bij een Join us groep ga je samen met een groepje online activiteiten en spelletjes doen op deze manier leer je nieuwe mensen kennen ,ook zit er een fysieke meeting bij waar je met de hele groep een activiteit gaat doen 

• Auteur
  • 5 reacties
  • 12 december 2021
Nick schreef:

Hey Fleur :) Welkom bij de community.

Door Corona zijn er helaas steeds meer mensen die zich eenzaam voelen, en zeker ook in de sport wereld is het nu gewoon erg lastig. 

Ik lees dat je nu net begonnen bent als Nederlands docent op een MBO sport en bewegen. Zou je dit in de toekomst niet kunnen combineren met dansen ? 

Als je nog meer mensen zou willen leren kennen zou je je eventueel ook aankunnen melden bij een join us groep. Bij een Join us groep ga je samen met een groepje online activiteiten en spelletjes doen op deze manier leer je nieuwe mensen kennen ,ook zit er een fysieke meeting bij waar je met de hele groep een activiteit gaat doen 

Hey Nick!

Bedankt. De groep lijkt me erg interessant. Zeker iets om naar te kijken.

Ik denk dat ik het dansen het beetje ontgroeid ben. Ik ben er heel lang mee bezig geweest en het heeft me lief en leed bezorgd. Ik vind sport wel zeker interessant om in te blijven hangen. Hopelijk, kan ik volgend jaar starten met mijn minor “Pedagoog in de Sport”. Ik weet niet of zelf op hoog niveau sporten er nog in zit voor mij. 

Luca
Forum|alt.badge.img+3
  • Supercharger
  • 10 reacties
  • 13 december 2021

Hoii als ik je een tip kan geven is doe jij ook eigenlijk aan fitnes sport? Daarmee kan je ook veel mensen leren kennen als je naar de sportschool gaat. 

• Auteur
  • 5 reacties
  • 13 december 2021
Luca schreef:

Hoii als ik je een tip kan geven is doe jij ook eigenlijk aan fitnes sport? Daarmee kan je ook veel mensen leren kennen als je naar de sportschool gaat. 

Hey Luca,

Leuke tip, maar ik vind de fitness niks voor mij. Ik vind het lastig om mezelf te motiveren aan die apparaten. Wel heb ik een tijdje groepslessen gedaan bij een sportschool (bodypump en zumba), maar door de nieuwe maatregelen kan ik daar helaas niet meer aan meedoen.

Voor mij persoonlijk dus niet zo'n goede tip! Maar denk dat het voor anderen wel een goed idee kan zijn :)

Rochella
  • 504 reacties
  • 14 december 2021

Welkom Fleur!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community gevonden hebt! :blush:

Wat enorm balen zeg dat Corona voor jou zoveel roet in het eten gegooid heeft. Wat goed van je dat je daar zo open over durft te praten en dat je het heft in eigen handen neemt! Er is hier nog iemand op de community die aan hip hop dansen deed, ik zal zo even opzoeken wie dat was en dat in een pb’tje naar je sturen :wink: .

Wat spannend dat je na de kerstvakantie aan de slag kunt met je eerste grote mensen baan haha! Wat leuk verwoord :see_no_evil: Heel veel succes in ieder geval!

Ik hoop dat je via dit platform leuke contacten kan opdoen en je je minder eenzaam zal voelen.

• 0 reacties
  • 18 december 2021
fleeuurrrr schreef:

Hoi allemaal,

Ik ben 22 jaar en kom uit de omgeving van Sittard, Limburg. Hoewel ik na de kerstvakantie aan mijn eerste echte “grote mensen” baan begin, voel ik me sinds de coronatijd erg eenzaam.

Voor die tijd heb ik altijd aan topsport gedaan en ik had ik ook weinig vrienden, maar dat vond ik oke aangezien ik 's avonds toch bij de sportclub bij de mensen kwam die ik graag zag.

Toen kwam het studentenleven dat voor mij niet altijd erg soepel is gelopen, uiteindelijk bewust aan een deeltijd opleiding gestart, omdat ik geen behoefte had aan nog vrienden maken op school: vrienden had ik thuis wel.

Helaas, kwam toen corona: ik verloor mijn sport en mijn sportvrienden. Daarnaast, bleef niet veel meer over.

Mijn moeder vond het een goed idee om via internet op zoek te gaan naar mensen die met het zelfde gevoel zaten als ik, maar zelf ben ik niet zo van mensen leren kennen via het internet. Wie van jullie gaat mij het tegendeel bewijzen?

Naast mijn sport houd ik ontzettend van lezen (youngadults, romance) en ben ik sinds kleinsafaan ontzettende studio100 fan: dat past misschien niet helemaal bij mijn leeftijd, maar ik ben erg nostalgisch ingesteld. 

Welkom Fleur, 

Zelf woon ik ook in de buurt van Sittard. Corona heeft inderdaad erg veel negatieve gevolgen op gebied van sociale contacten en zelf heb ik hier ook last van. Goed initiatief om je aan te melden en wellicht houd je hier inderdaad leuke contacten aan over.

Daarnaast erg spannend, de eerste echte 'grote mensen' baan. Succes alvast! 

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 29 reacties
  • 18 december 2021
fleeuurrrr schreef:

Hoi allemaal,

Hey Fleur! Wat leuk dat je jezelf dan toch aan hebt durven melden, ondanks dat het online mensen leren kennen niet helemaal je ding is. En je bent echt niet de enige die met dit eenzame gevoel zit, het is niet meer zo makkelijk aangezien iedereen natuurlijk ook een vaste baan enzo begint te krijgen (herken ik) maar dan is het des te prettiger dat je in het weekend mensen hebt om leuke dingen mee te doen. Wat voor topsport deed je voorheen, en lijkt het je niet leuk om het op te pakken wanneer het kan/als het überhaupt kan?

Forum|alt.badge.img+2
  • Legend
  • 24 reacties
  • 25 december 2021

Hey Fleur!

Wat een vervelende situatie, ik kan me voorstellen dat het lastig is om mensen (online) te leren kennen. Dat heb ik ook wel een beetje ;(

Ik hoop dat je op dit platform iemand (beste situatie natuurlijk meerdere personen) kunt leren kennen die je inderdaad het tegendeel kan bewijzen.

Mocht je het leuk vinden en er behoefte aan hebben kun je me altijd een berichtje sturen ^^

Liefs xx

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen