Hoi allemaal,
Ik ben 22 jaar en kom uit de omgeving van Sittard, Limburg. Hoewel ik na de kerstvakantie aan mijn eerste echte “grote mensen” baan begin, voel ik me sinds de coronatijd erg eenzaam.
Voor die tijd heb ik altijd aan topsport gedaan en ik had ik ook weinig vrienden, maar dat vond ik oke aangezien ik 's avonds toch bij de sportclub bij de mensen kwam die ik graag zag.
Toen kwam het studentenleven dat voor mij niet altijd erg soepel is gelopen, uiteindelijk bewust aan een deeltijd opleiding gestart, omdat ik geen behoefte had aan nog vrienden maken op school: vrienden had ik thuis wel.
Helaas, kwam toen corona: ik verloor mijn sport en mijn sportvrienden. Daarnaast, bleef niet veel meer over.
Mijn moeder vond het een goed idee om via internet op zoek te gaan naar mensen die met het zelfde gevoel zaten als ik, maar zelf ben ik niet zo van mensen leren kennen via het internet. Wie van jullie gaat mij het tegendeel bewijzen?
Naast mijn sport houd ik ontzettend van lezen (youngadults, romance) en ben ik sinds kleinsafaan ontzettende studio100 fan: dat past misschien niet helemaal bij mijn leeftijd, maar ik ben erg nostalgisch ingesteld.