Ik vrees dat mn engery verslaving terug is.
Ik zweer als ik al een dag geen redbull ofz op heb wordt ik echt heel boos opmezelf en soms ook op andere die het helemaal niet verdienen.
Hoe het komt? Nou 2 woorden: Fake friends.
ik heb letterlijk door mn verslaving bijna ieder merk op. bullet Redbull, monster, huismerk en noem maar op.
ik dronk eerst 1 blikje in de 4 weken, maar nou drink ik sws 1 of 2 blikjes per dag soms zelfs 4 of 5.
want dan gaat dat depressie gevoel en de gedachte dat ik eenzaam ben en wss nooit meer vrienden ga krijgen even weg doordat ik engery drink wordt ik ff weer blij en energiek, maarja dat effect duurt niet lang dus ik drink meer en meer.
als ik het "vrienden" van mij vertelde zeggen ze altijd "Beter dan roken" "Tis ook beter dat je verslaafd bent aan redbull inplaats van drugs toch"
Ik kan er slecht tegen als ze dat zeggen want een engery verslaving is net zo slecht.
Ik ben terug gevallen in mijn verslaving door fake friends
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.
Welkom op de Join Us community
Log in om actief deel te nemen aan de community!
Heb je nog geen account?
➔ Maak een account aan
Heb je wel al een account? Hieronder kun je direct inloggen:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.