Skip to main content

Robein 28 omgeving Friesland

• November 17, 2022
  • 18 reacties
  • 280 × bekeken

Robein
Forum|alt.badge.img+3

Hallo allemaal! Ik heb me onlangs aangemeld, omdat ik niet zoveel vrienden om me heen heb, en dit graag wil uitbreiden. 

Ik ben Robin, woon in Friesland en ben 28 jaar alweer. Ik ben voornamelijk bezig als vrijwilliger binnen de GGZ. Ben verder afgestudeerd als Financieel Administratief Medewerker.

In mijn vrije tijd ben ik veelal bezig met wandelen, lezen, serie en film kijken en ben ook een fanatiek gamer. Men omschrijft mij als een vrolijk, positief en gezellig persoon, waar je eigenlijk altijd wel mee kan babbelen. 

Een berichtje mag altijd!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

18 reacties

• November 17, 2022

Hoi Robein,

Leuk dat je jezelf voorstelt. Ik vroeg mij af wat het vrijwilligerswerk in de GGZ inhoudt? 

Ik woon helaas niet om de hoek. Er komen wel andere mensen uit Friesland binnen deze groep. Je kunt altijd kijken bij de groepen via Join Us of je meer met mensen uit die omgeving ook in contact kunt komen. 

Groetjes,

Michael. 

Robein
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 17, 2022

Hey Michael,

Ik behartig de belangen van cliënten binnen de organisatie. Daarnaast zit ik tevens in de klachtencommissie. 

Had hem gezien inderdaad, en heb al een verzoek gestuurd, bedankt voor het meedenken!!

Groetjes

Robein

Quinty
Forum|alt.badge.img+11
  • Myth
  • November 17, 2022

Heee,

Wat intersant dat je vrijwilliger bent in de GGZ. Ik ben ervaringen deskundige in opleiding in de jeugdzorg en ggz.

Robein
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 17, 2022

Hey hey,

Dat is ook zeer interessant moet ik zeggen. Is de opleiding een beetje te doen?

Quinty
Forum|alt.badge.img+11
  • Myth
  • November 17, 2022

@Robein 

Ik vind het erg zwaar fysiek, mentaal gaat het me prima af en ik vindt het supper intersant. Ik volg de training/opleiding een halfjaar en ben als het goed is 5 december klaar echt supper bij mee.

Robein
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 17, 2022

Oh das echt heel mooi! Ook dankbaar werk is het

Quinty
Forum|alt.badge.img+11
  • Myth
  • November 18, 2022

@Robein 

ja idd. Voel ook goed om andere te helpen die net zo diep zitten als ik heb gezeten.

Robein
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 18, 2022

Ja dat dus inderdaad. Hopen dat je ook je ervaring dan kan delen

Quinty
Forum|alt.badge.img+11
  • Myth
  • November 18, 2022

@Robein

ja idd. Ik doe dat soms al bij join us maar hoop ook met beleidsmakers in gesprek te gaan om te kijken hoe we het systeem kunnen aanpassen naar positieve verandering.

Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • November 18, 2022

Hey, ik zou me even voorstellen. Ik ben Jessica, 17 jaar. Ik heb geen vrienden dus daarom heb ik me hier voor aangemeld. Ik voel me erg eenzaam. Ik hoop hier wat nieuwe mensen door te leren kennen. Ik ben christelijk en in mijn vrije tijd lees ik graag in mijn bijbel.

Als je zin hebt om te praten laat het weten :)

Robein
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 18, 2022

@Quinty dat blijft een lastig probleem. Laatst hebben collega's een bijeenkomst over zorginkoop bijgewoont, waarbij zij de enige ervaringsdeskundigen waren. Er werd letterlijk gezegd "beeld je in dat je de patient bent"

Robein
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 18, 2022

@jessica_2005_  aangenaam!

Als je een keertje wilt praten mag altijd. Ik lees ook graag, maar voornamelijk Fantasy. Boeken zoals Harry Potter

Quinty
Forum|alt.badge.img+11
  • Myth
  • November 18, 2022

hee @jessica_2005_ 

Misschien kan je een voorstel topic schrijven dan lezen meer mensen het. 

Quinty
Forum|alt.badge.img+11
  • Myth
  • November 18, 2022

@Robein

ja soms gebeuren er achterlijke dingen.

ik hoop wel dat er snel dingen veranderen en dat ik daar een bijdragen aan kan leveren.

Robein
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 18, 2022

Klopt zeker, hopen dat de politiek dr een keer wat aan doet

Quinty
Forum|alt.badge.img+11
  • Myth
  • November 18, 2022

@Robein 

Ja, ik ben erg fan van Lisa Westerveld.

Lyddea
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 19, 2022

@Robein Ah wat leuk dat je van harry potter houd. Wat is je favoriete boek?

Robein
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Enthusiast
  • November 19, 2022

@Lyddea pfoe! Das een goede vraag! Ik denk de Order van de Feniks... die komt namelijk als eerste naar boven. Maar vind deel 1 ook geweldig, is natuurlijk de start van alles