Skip to main content

Rob_678 28 omgeving Midden-Limburg

• October 31, 2022
  • 6 reacties
  • 131 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hoi!

Ik ben Rob, 28 jaar en ik kom uit Midden-Limburg. Ik heb me hier aangemeld omdat ik soms wat meer behoefte heb aan sociale contacten waar ik meer een klik mee heb. Ik hoop hier wat nieuwe mensen te leren kennen om samen wat te gaan ondernemen.

In mijn vrije tijd doe ik graag voetballen en hardlopen, en ik kijk ook veel voetbal op tv. Verder vind ik het leuk om games te spelen zoals FIFA, Horizon Forbidden West of Uncharted. Mocht iemand op zoek zijn naar een gamebuddy, laat maar wat weten! Ten slotte lees ik soms een boek en kijk ik graag series en films. Ik ben nu de serie Parks & Recreation op Prime Video aan het kijken.

Wat ik nu best lastig vind is dat ik soms ergens naar toe wil gaan, bijvoorbeeld naar de bioscoop of festival/concert of een museum of gewoon een keer uit wil gaan. Maar dat ik dan eigenlijk niemand heb die met me mee gaat. Dat heeft me niet altijd weerhouden om dan helemaal niet te gaan. Maar om overal alleen naar toe te moeten gaan is gewoon niet leuk meer.

Vandaar dat ik op zoek ben naar mensen uit Limburg of Noord-Brabant om wat te gaan ondernemen.

Lijkt je dat leuk dan kun je hieronder reageren of me een privébericht sturen (als dat kan op dit platform?).

Groetjes!

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • October 31, 2022

Hi Rob! Leuk dat je je hier aangemeld hebt. Wat voor muziek luister je graag? En heb je ook een favoriet genre qua films?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • October 31, 2022

Hee Simone,

Ik luister vooral naar pop- en rockmuziek. Ik ben enorm fan van Passenger, en ik vind het nieuwe album van Harry Styles tof! Verder luister ik graag naar Guns N’ Roses, Green Day, AC/DC, Foo Fighters en Bruce Springsteen.

Mijn favoriete films zijn The Lord of the Rings, Harry Potter en Into the Wild. Er is niet echt één genre wat ik leuk vind, al zit er wel vaak wat fantasy of science fiction tussen.

Forum|alt.badge.img+10
  • Genius
  • October 31, 2022

Hi welkom!

Ik lees Harry Potter en Harry Styles, wat maakt dat ik jouw smaak nu al geweldig vind! Maar eerst wil ik even zeggen dat het leuk is dat je de stap hebt genomen om jezelf voor te stellen. 
Wat voor concerten zou je zoal heen willen? Ik ben er geregeld te vinden, dus misschien dat we een beetje dezelfde smaak hebben. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • October 31, 2022

Hi Naomi! Leuk om te horen dat we een beetje dezelfde smaak hebben. Ja, ik probeer om wat meer uit mijn comfort zone te stappen en wat meer mensen te leren kennen. Best wel spannend eigenlijk.

Ik ben dit jaar een keer naar Passenger geweest en die zou ik graag nog een keer willen zien. Maar Harry Styles lijkt me ook leuk, of Muse, Son Mieux, George Ezra, Sam Fender. Of een leuk festival zoals Pinkpop, daar zou ik wel eens naar toe willen gaan. Maar verder sta ik ook open voor andere artiesten. Wie zou jij graag nog een keer willen zien? Of waar ga jij vaak naar toe?

Forum|alt.badge.img+10
  • Genius
  • October 31, 2022

Dat is inderdaad een goed teken! Helemaal leuk! Ik kan mij voorstellen dat het spannend is, maar zie het zo; iedereen die zich hier aanmeld heeft wel een dezelfde soort spanningen en hopelijk is het het uiteindelijk wel waard. Het word vanzelf minder :) 

Oké, oké, ik blijf erbij dat ik mij zeker kan vinden in jouw smaak. Passenger wilde ik ook zien, maar kon helaas niet en George Ezra heb ik nog steeds wel een neiging om een ticket voor te kopen. 
Het idee van een festival vind ik leuk, maar trekt mijn aandacht toch minder dan een concert. Maar zou het zeker niet uit de weg gaan. 
Mijn lijst waar ik geweest ben en nog heen ga, word behoorlijk lang. 😅 Ik ga o.a. dus naar Harry Styles, Louis Tomlinson, Lewis Capaldi, Sam Smith & Coldplay. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • October 31, 2022

Laten we het hopen 😉

Dat is geen verkeerd lijstje, zeker niet! Mocht je nog iemand zoeken om met je mee te gaan, laat je 't maar weten 😇.