Skip to main content

isi_de_isi 20 omgeving Zuid-Limburg

isi_de_isi
Forum|alt.badge.img

Hey! Ik ben Yrsa, 20 jaar oud en ik woon in Zuid-Limburg. 

Ik wil graag nieuwe mensen leren kennen waar ik leuke dingen mee kan doen!

In mijn vrije tijd hou ik erg van sporten, gamen en creatief bezig zijn. Verder vind ik het ook leuk om een avondje film te kijken, te wandelen en dagjes weg te gaan. Ik sta open voor nieuwe ideeën haha!

Voel je vrij om me een berichtje te sturen.

Groetjes :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

11 reacties

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 30 oktober 2022

Hey Yrsa,

Leuk dat je je voorstelt!

Wat voor games vind je leuk om te spelen? 
Ik vind het ook leuk om te wandelen, vooral als ik een Geocache-locatie kan bewandelen. 

Groetjes,

Nik

isi_de_isi
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 30 oktober 2022

Hey Nik,

Thanks voor je reactie!

Ik speel op de PC en dan vooral Minecraft, rocket league, Splitgate, Phasmophobia en andere survival games. Hou je ook van gamen?

Geocache heb ik een aantal jaar geleden ook gedaan. Bij mij in de buurt zijn wat locaties (als ze er nu nog zijn). Heb je al veel geocache locaties bezocht? Zo ja, wat kwam je daar zoal tegen?

Groetjes!

Forum|alt.badge.img+5
  • Master
  • 183 reacties
  • 30 oktober 2022

Hey Ysra, welkom!

Wat leuk dat je ook van gamen houdt! Wat speel je zoal? En wat zijn jou favoriete dagjes uit? Ik vind het zelf bijvoorbeeld erg leuk om naar de Efteling te gaan, dat voelt als pure nostalgie voor mij haha

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 30 oktober 2022
isi_de_isi schreef:

Hey Nik,

Thanks voor je reactie!

Ik speel op de PC en dan vooral Minecraft, rocket league, Splitgate, Phasmophobia en andere survival games. Hou je ook van gamen?

Geocache heb ik een aantal jaar geleden ook gedaan. Bij mij in de buurt zijn wat locaties (als ze er nu nog zijn). Heb je al veel geocache locaties bezocht? Zo ja, wat kwam je daar zoal tegen?

Groetjes!

Leuk, ik ben ook into Minecraft! Misschien leuk om elkaar te ontmoeten via een server. Verder speel ik op de PS5 FIFA, Horizon Zero Dawn en Assassin’s Creed Valhalla.

Ik heb wat bezocht, vooral Trackables gevonden. Vind het ook leuk om te zien hoeveel moeite mensen hebben gedaan voor de cache.

Forum|alt.badge.img+1
  • Socializer
  • 3 reacties
  • 31 oktober 2022

Wat leuk dat je hier bent voel je vrij om met mij te gamen wanneer je zin hebt.

:)

Terdia
Forum|alt.badge.img+8
  • Hero
  • 56 reacties
  • 31 oktober 2022

Heeey Yrsa a.k.a. Hassan,

Welkom!!! :D Yeet!! 

isi_de_isi
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 31 oktober 2022
Justino0000 schreef:

Hey Ysra, welkom!

Wat leuk dat je ook van gamen houdt! Wat speel je zoal? En wat zijn jou favoriete dagjes uit? Ik vind het zelf bijvoorbeeld erg leuk om naar de Efteling te gaan, dat voelt als pure nostalgie voor mij haha

Hey Justin!

Ik speel van alles eigenlijk; minecraft, rocket league, resident evil, phasmophobia en andere survival games. Hou je ook van gamen? Zo ja, wat doe jij zoal?

Efteling is ook super leuk. Daar kom ik al m’n hele leven haha. Ik vind dierentuin, bioscoop of stad bezoeken ook wel nice. 

isi_de_isi
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 31 oktober 2022
Dominik schreef:
isi_de_isi schreef:

Hey Nik,

Thanks voor je reactie!

Groetjes!

Leuk, ik ben ook into Minecraft! Misschien leuk om elkaar te ontmoeten via een server. Verder speel ik op de PS5 FIFA, Horizon Zero Dawn en Assassin’s Creed Valhalla.

Ik heb wat bezocht, vooral Trackables gevonden. Vind het ook leuk om te zien hoeveel moeite mensen hebben gedaan voor de cache.

Lijkt me leuk om eens samen minecraft te doen! Assassin's Creed Valhalla lijkt me ook wel heel vet. Heb je de nieuwste Fifa23? 

Klinkt goed. En wat houdt zo’n trackable in? 

Forum|alt.badge.img+5
  • Master
  • 183 reacties
  • 31 oktober 2022
isi_de_isi schreef:
Justino0000 schreef:

Hey Ysra, welkom!

Hey Justin!

Ik speel van alles eigenlijk; minecraft, rocket league, resident evil, phasmophobia en andere survival games. Hou je ook van gamen? Zo ja, wat doe jij zoal?

Efteling is ook super leuk. Daar kom ik al m’n hele leven haha. Ik vind dierentuin, bioscoop of stad bezoeken ook wel nice. 

Oeps.. had even gemist dat iemand al dezelfde vraag had gesteld boven mij, hahah.

Ik hou zelf ook wel van het spelen van een game op zijn tijd. Ik speel af en toe Rocket League, League of Legends, heel af en toe Minecraft en strategie spelletjes, zoals de total war franchise. Hoewel ik moet zeggen dat ik de laatste tijd vooral naar livestreams kijk waar mensen games spelen, haha

isi_de_isi
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 8 reacties
  • 1 november 2022
Justino0000 schreef:
isi_de_isi schreef:
Justino0000 schreef:

Hey Ysra, welkom!

Hey Justin!

Oeps.. had even gemist dat iemand al dezelfde vraag had gesteld boven mij, hahah.

Ik hou zelf ook wel van het spelen van een game op zijn tijd. Ik speel af en toe Rocket League, League of Legends, heel af en toe Minecraft en strategie spelletjes, zoals de total war franchise. Hoewel ik moet zeggen dat ik de laatste tijd vooral naar livestreams kijk waar mensen games spelen, haha

Haha no worries. 

League of legends heb ik ooit geprobeerd, maar ben er snel mee gestopt hahaha. 

Wat voor livestreams vind je leuk om te kijken? Heb je bepaalde favoriete streamers? Ikzelf vind Insym en Markiplier wel eens leuk om te kijken.

Forum|alt.badge.img+5
  • Master
  • 183 reacties
  • 1 november 2022

League of legends is ook echt zo'n game waar je van moet houden haha

Ik kijk vooral ook naar Nederlandse streamers zoals Lekker Spelen en Serpentgameplay. Heel af en toe kijk ik wel eens naar Pokimane en Sykuno. Markiplier heb ik ook een tijd lang gekeken, maar dat is wel al een poosje geleden haha

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen