Skip to main content

Goku1K 26 omgeving Brabant

• October 16, 2022
  • 6 reacties
  • 133 × bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hallo,

Ik ben een 26 jarige student uit brabant, die ondanks veel vrijwilligerswerk niet altijd even makkelijk contacten houd, maar ik haal zeker voldoening uit wat ik doe. In mijn vrije tijd ben ik veel aan het lezen en het bekijken van anime. 

Mijn studie heeft te maken met het uit eindelijk les gaan geven op het vo voor het vak geschiedenis. 

Als je nog meer wilt weten stuur me een reactie op deze topic of een prive bericht. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Hoi!

Ikzelf hou ook erg van lezen en anime en hoop snel aan de bak te gaan binnen het onderwijs als onderwijsassistente om vervolgens als daar de mogelijkheid voor is over een aantal jaar door te studeren voor Engels docent tweedegraads op het voortgezet onderwijs.

Wat doe je nog meer in je vrije tijd?

Welke anime vindt je leuk?

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Socializer
  • October 16, 2022

Hoi, leuke stappen ga je zetten. In mijn vrije tijd ga ik ook voetballen en als de tijd er is kickboksen. 

Anime is echt heel verschillend en ik heb er al zoveel gezien dat ik niet altijd kan kiezen. Maar Given! Is een van mijn favorieten, net als Hungry Heart Wild Striker! En die van jou?

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+12

Al gaan de leuke stappen nogal erg sloom en komt er frustratie bij kijken momenteel, hoop er wel ooit te komen. Sowieso is er meer vraag/baankans naar (Engels) docent vergeleken met onderwijsassistent.

Je klinkt sportief naast het feit dat je lezen en anime leuk vindt.