Skip to main content

Jef omgeving het zuiden

• 7 oktober 2022
  • 5 reacties
  • 147 × bekeken

Jef
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 7 reacties

Hoi allemaal ik ben jef nieuw hier en weet nog niet hoe het werkt :-) 

Ik woon in het zuiden in de drukte en zelfs daar vind ik het moelijk om nieuwe mensen te ontmoeten daarom na dat een vriend het aan mij voorstelde heb ik mij aan gemeld bij join us ik ben er enthousiast over om te zien of dit helpt 

Ik ben een sporter film fanaat games speelde ik veel maar mijn sport neemt de tijd een beetje weg om dat nog te doen veder ben ik egt een buite mens en houw ik veel van onderzoeken en nieuwe plekken ondeken (urben exploren) ben wel nieuwsgierig of er hier ook andere mensen zijn die dat leuk vinden 

Er zal nog veel meer zijn wat ik ben vergeten maar voor nu leek mij dit een leuke introductie ben zeer benieuwd en positief over join us en lijkt mij erg leuk om jullie te leren kennen 

Groetjes jef :-)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 7 oktober 2022

Hoi Hoi 

Welkom op de join us community ! =-)

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 8 oktober 2022

Hi welkom! 

Ik zie wel eens foto’s voorbij komen van urben exploreren en vind dat er heel tof uitzien! Ik heb mij voorgenomen om dat eens te proberen, maar helaas nog niet die stap genomen. 
Naar welke locaties ben je zoal geweest? 

Jef
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 8 oktober 2022

Hoi naoomi 

Ik raad het zoiso aan om het een keer te doen ik had zelf niet verwacht hoe leuk het was omdat het is tegelijk heel spannend heel interessant is om te doen 

nog niet zo veel er is ook niet zo veel in Nederland te vinden maar ik ben naar België geweest naar doel al mocht je daar niet zo veel exploren als dat ik toen dacht hihi maar ik raad het zoiso aan als een start veder ben ik van plan om meer plekken te bezoeken in Nederland via um urbex ( een site met locaties) als ik ze kan vinden maar de eerst volgende is een spook zieken huis (weet even snel niet de locatie) in Duitsland als ik het goed heb 

Ik raad egt aan om die stap te nemen want het is nog egt veel leuker dan wat je op de foto's ziet :-)

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 9 oktober 2022

@Jef Ik zou sowieso heel graag nog een keer die kant op willen en het proberen. Mocht je nog meer tips hebben, hoor ik het graag!

Jef
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 11 oktober 2022

@Naoomi mijn grootste tip zou zijn lange kleding te dragen ik ging in een T-shirt en een korte broek daar heb ik flink spijt van gehad de volgende dag veder een goeie zaklamp mee nemen en een opgeladen telfoon dat was ik ook vergeten hihi en als klimmen moelijk is even er op traine zou ik als advies geven had een paar keer dat ik weer een heel stuck terug moest lopen omdat ik net niet ergens over heen kwam 

En als laatste en erg belangrijk ga niet aleen als je niet iemand heb die mee wild gaan bied ik me graag aan en mischien zijn er wel meer hier die mee zouden willen gaan aleen ben zelf nog net nieuw en eerlijk nog een beetje verlegen om dat te vragen :-)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen