Skip to main content

Jef omgeving het zuiden

• 7 oktober 2022
  • 5 reacties
  • 147 × bekeken

Jef
Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 7 reacties

Hoi allemaal ik ben jef nieuw hier en weet nog niet hoe het werkt :-) 

Ik woon in het zuiden in de drukte en zelfs daar vind ik het moelijk om nieuwe mensen te ontmoeten daarom na dat een vriend het aan mij voorstelde heb ik mij aan gemeld bij join us ik ben er enthousiast over om te zien of dit helpt 

Ik ben een sporter film fanaat games speelde ik veel maar mijn sport neemt de tijd een beetje weg om dat nog te doen veder ben ik egt een buite mens en houw ik veel van onderzoeken en nieuwe plekken ondeken (urben exploren) ben wel nieuwsgierig of er hier ook andere mensen zijn die dat leuk vinden 

Er zal nog veel meer zijn wat ik ben vergeten maar voor nu leek mij dit een leuke introductie ben zeer benieuwd en positief over join us en lijkt mij erg leuk om jullie te leren kennen 

Groetjes jef :-)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 7 oktober 2022

Hoi Hoi 

Welkom op de join us community ! =-)

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 8 oktober 2022

Hi welkom! 

Ik zie wel eens foto’s voorbij komen van urben exploreren en vind dat er heel tof uitzien! Ik heb mij voorgenomen om dat eens te proberen, maar helaas nog niet die stap genomen. 
Naar welke locaties ben je zoal geweest? 

Jef
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Enthusiast
  • 7 reacties
  • 8 oktober 2022

Hoi naoomi 

Ik raad het zoiso aan om het een keer te doen ik had zelf niet verwacht hoe leuk het was omdat het is tegelijk heel spannend heel interessant is om te doen