Wie houdt er nou niet van smoothies? Wat is jouw favoriet?

  • 10 April 2024
  • 9 reacties
  • 64 × bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hey daar!

In de Discord server kwam het onderwerp smoothies ter sprake. Ik houd zelf echt van fruit! 🥝🍓🍋 Al zijn sommige fruitsoorten naar mijn idee niet geschikt voor smoothies (mandarijn / druiven) i.v.m. velletjes.

Zijn er nog meer smoothie liefhebbers? Wat vinden jullie van groente smoothies? Persoonlijk niet zo mijn ding. 🙈

Van wat voor smoothies genieten jullie graag?

Ik houd van kiwi / aardbei / banaan met yoghurt of citroen / sinaasappelsap / peer. Sowieso gebruik ik meestal yoghurt als basis.


9 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Vandaag had ik een smoothie met mango sap en dan diepvries banaan/aardbei (heel doosje) en diepvries passievrucht (half doosje). 

 

Ben benieuwd naar andere creaties! 

Reputatie 6
Badge +7

Meestal gebruik ik als basis vanille yoghurt banaan, mango en ananas. Daarop varieer ik met verschillend fruit. Ik heb zelf ook een x gedaan met appel en peer (schil heb ik er aangelaten, scheelt weer werk). Een aantal keer dat de smoothie te ijzig was heb ik er fuzetea mango camille in gedaan, dat maakt het wat zachter en geeft weer iets smaak

Reputatie 5
Badge +6

als ik een smoothie maakte gebruikte ik altijd vanille ijs als basis. dan werd het een soort milkshake. meestal doe ik bosvruchten of mango

Reputatie 5
Badge +5

Klinkt lekker allemaal!

Reputatie 7
Badge +7

Banaan, aardbei combo is zooooooooooooo lekker omg. 
Vroeger deed ik ook wel eens een cornetto met aardbeien in de blender, al word het dan eigenlijk meer een milkshake😅

Reputatie 2
Badge +3

Ik hou erg veel van smoothies. Sowieso een smoothie met banaan is altijd goed. Het enige wat ik jammer vind aan een smoothie is dat het in een restaurant vaak veel duurder is als een normaal frisdrankje. Maar goed, dat weerhoud me vaak niet om er alsnog eentje te nemen. ☺

Reputatie 5
Badge +5

Banaan, aardbei combo is zooooooooooooo lekker omg. 
Vroeger deed ik ook wel eens een cornetto met aardbeien in de blender, al word het dan eigenlijk meer een milkshake😅

Ik ga stuk, cornetto ook gewoon 😋

Reputatie 5
Badge +5

Ik hou erg veel van smoothies. Sowieso een smoothie met banaan is altijd goed. Het enige wat ik jammer vind aan een smoothie is dat het in een restaurant vaak veel duurder is als een normaal frisdrankje. Maar goed, dat weerhoud me vaak niet om er alsnog eentje te nemen. ☺

Hey welkom bij de Community! Ik zie dat je lid bent sinds vandaag 😁

 

Ja echt jammer dat smoothies vaak wat duurder zijn. Ik neem vaak een smoothie als ik bij de Hema ben 🙈. Zo lekker!

Smoothie passionfruit/ananas of mango/perzik🍍

Reageer