Wat is je favoriete brood beleg?

  • 28 November 2023
  • 6 reacties
  • 63 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Kaas, want ik ben ook een klant! 

Ohja ik vind nutella met roomboter. Of aardbeien jam met roomboter.

 
 

Wat heeft u op?

Een broodje met...beleg.


6 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Broodje Saté komt dat op tv?

 

Ardenner boterhamworst!!!!

Reputatie 5
Badge +5

Kipfilet en gebakken Gelderse kookworst met curry en mayonaise.

 

Reputatie 7
Badge +11

Bruin of wit brood (het liefst zo vers als het maar kan, ben gek op knapperige broodkorsten) met of gekookte worst óf Indonesische gehaktballetjes volgens geheim familierecept van mijn oma gemaakt door mijn pa. Dan vliegt het brood echt er door heen. 

Een van Dobben kroket (echt zo'n luxe kroket) vind ik ook best lekker op brood zo af en toe met een lunch ofzo.

Neem ook weleens speculaas schuddebuikjes van Bolletje of pure chocoladeplakken op m'n brood zo op z'n tijd.

Niet vaak, want sinds begin dit jaar heb ik mijn eerste twee oppervlakkige gaatjes opgelopen en laten vullen. Ben me daarvoor helemaal kapot geschrokken destijds want dat was een van de dingen die ik nóóit mee wilde maken (ben nogal angstig voor de tandarts ook en vind het geen pretje wanneer ze zo lekker in mijn mond gaan lopen hanessen..). No way dat ik nog meer tandbederf krijg en een tweede keer al bevend in die tandartsstoel ga zitten om te laten boren en een vulling te krijgen. Snoepen en frisdrank ben ik ook zoveel mogelijk vanaf gestapt en doe ik alleen nog maar in de weekeinden. 

Reputatie 3
Badge +4

De favoriete sinds kind blijft nog steeds pindakaas met kaas op brood

Badge +1

Tonijnsalade 

 

Reputatie 4
Badge +3

PCD pindakaas met suiker 🤤

Reageer