Wat is het eerste gerecht wat je hebt gemaakt?

  • 21 November 2023
  • 4 reacties
  • 37 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Die van mij waren pannenkoeken. Best lastig zeker de eerste 2 maar uiteindelijk met wat hulp lukte het en nu kan ik het zelfstandig ook al willen die eerste 2 vaak nog niet...


4 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Mijn eerste gerecht was een gebakke eitje 🤣kreeg thuis te horen dat ik moest leren voor mezelf te koken anders zou ik het later niet overleven. Dus toen maar hups de keuken in haha

Reputatie 7
Badge +11

Pannenkoeken, spaghetti bolognese (met wijn erdoorheen), Surinaamse kip, schnitzel, champignonsoep, cupcakes met zelfgemaakte karamel, slagroomsoesjes. Dat zijn een aantal dingen die ik heb moeten koken gedurende de de middelbare met Zorg & Welzijn. Cupcakes waren een examenopdracht die ik over heb moeten doen omdat ik de vaat niet binnen die tijd had weggezet en schoongemaakt. 

 

Sindsdien kook ik niet meer. Kijk af en mee met m'n pa en schrijf ingrediënten en handelingen die hij verricht op maar da's tot nu toe dan ook álles. 

Schaam me er kapot voor, al helemaal met mijn aankomende leeftijd dit jaar in ongeveer een week of twee.

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb geen idee meer. Het zal wel iets makkelijks geweest zijn zo als een eitje of een tosti. 

Reputatie 4
Badge +3

Lekker makkelijk he peachy mooi zo.

Oh best groot bookworm.

Ja das makkelijk he luna haha.

Reageer