Visgerechten

  • 28 May 2022
  • 6 reacties
  • 86 × bekeken

Hey allemaal,


Ik ben wel eens benieuwd naar jullie lekkerste visgerechten/recepten! Zelf ben ik totaal géén viseter maar dat komt omdat ik ook echt geen idee heb hoe ik vis op een smakelijke manier kan bereiden. Ik heb wel eens gerookte forel op en dat vond ik erg lekker, dus als iemand daar nog een lekker recept/gerecht voor weet… dan hoor ik het graag 😇


6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik zelf vindt garnalen met knoflook en chilli altijd lekker, @hetisSANNE eet ze zonder de chilli. 

Reputatie 2
Badge

Deze week heb ik examen gedaan voor de koksopleiding. Het hoofdgerecht had ratatouille met in oven gegaarde kabeljauw met een korstje erop. 
 

Hierbij meng je panko met mosterd, peterselie, citroenrasp, peper en zout in een keukenmachine. 
Dit leg je op de huid van de kabeljauw die je op een bakplaatje met bakpapier legt ( met de huid naar boven). Dit gaat dan ongeveer 10/13 minuten in de oven op 180C ( ligt aan de dikte van de kabeljauw).

Reputatie 3
Badge +4

Hey allemaal,


Ik ben wel eens benieuwd naar jullie lekkerste visgerechten/recepten! Zelf ben ik totaal géén viseter maar dat komt omdat ik ook echt geen idee heb hoe ik vis op een smakelijke manier kan bereiden. Ik heb wel eens gerookte forel op en dat vond ik erg lekker, dus als iemand daar nog een lekker recept/gerecht voor weet… dan hoor ik het graag 😇

@Rochella
Zeebaarsfilet:

 

-zout/peper erop

-krokant op de huid bakken

-als de bovenzijde een beetje begint te kleuren omdraaien en zo ongeveer 2 minuten laten liggen. 
 

qua groente zou ik de kant opgaan van een wortel of bloemkool

 

wat lekker is qua saus is hollandaisesaus, bij de Albert heijn in een pakje verkrijgbaar van Knorr geel met groen volgensmij.

 

Groet,

Edward

 

@Edward1999 Dat klinkt wel heel erg lekker, ik heb het nog niet geprobeerd maar dat ga ik zeker doen! Duidelijke omschrijving met ook een goede omschrijving waar ik de ingrediënten kan halen haha! 👌

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Rochella 

Zelf ben ik ook niet zo'n vis eter, want ik vind het los niet zo lekker en verwerken in een gerecht ook nog moeilijk. Wel heb ik rond afgelopen kerst een recept gemaakt met zalm wat ik wel lekker vond. Hieronder vind je het recept

 

@DansendeWandelaar dankjewel voor het delen van het recept! Dat ga ik zeker ook uit proberen 👌 👍

 

Heel herkenbaar wat je zegt ook 😊

Reageer