Skip to main content

Team Bakken of Team Koken?

• December 17, 2025
  • 14 reacties
  • 97 × bekeken

Lauren
Forum|alt.badge.img+6

Wat ben je meer Team bakken of team koken?

Ik denk dat ik toetjes maken leuker vind om te doen dan het koken. Alhoewel ik een nieuw recept ook wel leuk vind om te koken, kijken hoe een recept uitpakt.

Bij welk team hoor jij? Welk recept is je favoriet?

14 reacties

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+7

je bent zelf toch wel van het bakken, vind dat over het algemeen lekkerder maar ook leuker om te doen. En gebakken ei gaat altijd boven een gekookt ei, al zal ik zelf ook nooit het maken van het toetje overslaan! :)

Lauren
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • December 17, 2025

@patjevoordesfeer 

Bakken vind ik inderdaad leuker!

Koken vind ik opzich ook wel leuk, maar minder….

Een toetje past er altijd wel in!

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+7
  • Master
  • January 31, 2026

Koken heb ik zelf gedaan maar bakken vind ik het leukste van de 2 eerlijk gezegd, gezien het wat meer simplistisch is te bakken.

Forum|alt.badge.img+2

Heb een hekel aan koken haha ben van het bakken 

Lauren
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • February 11, 2026

@Damian200199 Wat bak je zoal?

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+7

@patjevoordesfeer 

Bakken vind ik inderdaad leuker!

Koken vind ik opzich ook wel leuk, maar minder….

Een toetje past er altijd wel in!

Ik vind het zelf altijd een leuke uitdaging om van het toetje juist iets heel speciaals te maken, het is leuk maar het zorgt ook altijd voor een leuk verrassingseffect, als je het hoofdgerecht gehad hebt dan verwachten mensen niet dat het toetje nog lekkerder/spectaculairder gaat zijn, en eerlijk… Toetjes zijn altijd goed!

Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • February 13, 2026

Ik hou meer van bakken dan van koken! Ik kan (vind ik zelf😅😂) beter bakken dan koken. 

Lauren
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • February 13, 2026

@patjevoordesfeer 

Toetjes gaan er zeker (altijd) wel in! Wat is je favoriete toetjes recept???

Lauren
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • February 13, 2026

@Nienn ja, bakken gaat je beter af dan koken?

Wat is je favoriet om te maken?

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+7

@patjevoordesfeer 

Toetjes gaan er zeker (altijd) wel in! Wat is je favoriete toetjes recept???

Ik heb zelf een recept om pudding te maken, en vind het heel leuk om dat elke keer net iets anders te doen waardoor het steeds ansders smaakt. Het is leuk om te doen en smaakt ook heerlijk, heb je zelf nog een leuke aanrader voor een goed toetjes recept?🙂

Lauren
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Hero
  • February 14, 2026

@patjevoordesfeer Altijd lekker :P , had met kerst een baileys tulband gemaakt, tulband in het algemeen kan je alle kanten mee op.

Plakje tulband (of een mini tulbandje), bolletje ijs er bij en klaar is je toetje!

Of een cheesecake ! 

Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • February 16, 2026

Ben zelf meer van het bakken. Hou van zoet en is vaak wat ‘specialer’ dan koken. Als ik avondeten koop is het vaak zo snel op, zit dan meer tijd in het koken dan het eten. Bij koekjes bakken zijn die er soms nog twee dagen later, waardoor ik er langer van kan genieten. 

Julien
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • February 16, 2026

Ik persoonlijk ben team bakken! 

Van zandkoekjes tot kwarktaart, mij mag je er voor wakker maken 

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+7

@patjevoordesfeer Altijd lekker :P , had met kerst een baileys tulband gemaakt, tulband in het algemeen kan je alle kanten mee op.

Plakje tulband (of een mini tulbandje), bolletje ijs er bij en klaar is je toetje!

Of een cheesecake ! 

Oehh, klinkt inderdaad heel goed, ja het leuke is dat je kan blijven variëren, daarom verveelt het nooit.